Pipan passade rakt av, fick använda justeringsmöjligheten på främre fästet så fungerade det.gcbossen wrote:Hur fick du pipan att passa?
Jävligt fet den är nu, börjar kosta lite nu;) Swedrc har kampanj på de fina TR-plaitsen du har fram och bak. Är du nöjd med dom?
Tips!
DDM har en widebody kaross i 0,93 gods (tjockaste jag sett) till hyffsat pris...
Trencher är feta men främst håller fälgarna mycket bättre. Du kommer vilja ha MXT när du tröttnar på fästet med trencher. Jag köpte en extra uppsättning för att montera MXT på;) Nu har jag både och, och väljer vilka efter om jag vill frifta eller ha fart... MXT håller MYCKET bättre med!
Jag var tvungen att plocka bort k-hämmarn bak när jag satte dit hostilebootsen. Tar det inte emot på din? Efter första körningen lossnade båda två så nu tänker jag köra torrt!
Är uppe i 11'000 nu på bilen, köpte bilen beg (gått tre tankar när jag köpte den) och sålt lite delar när jag satt det options istället.
Med kaross menar du woodster wide v2? är out of stock överallt, även i europeiska generalagenten.
Fick korta av krängningshämmaren lite för att få frimån till hostile bootsen.
Har läst på många ställen att MXT är suveräna, dock var det bra paketpris på dessa just nu. Är både sugen på uppsättning MXT och på paddlar, men plånboken säger att vänta lite just nu....