huSSe wrote:har du filmat?????
vill ju se lite film på vild djuret!
Hehe, jag fortfarande ute och semster båt, jag tror imorgon eller söndag då hem!
Jag kan göra färdigt sista finjusterning twin...
Jag måste kolla över lauterbach-koppling som jag misstänker pga den går trögt..
Jag tror samma hänt med min PROmod 30,5 hade lauterbach-koppling blivit smält och sönder fjärdrar
pontus det sa vi ju att bilen din gick trögt redan när du la ut filmen.
ser ut som att det är nåt som bromsar den.
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
Har haft lite bekymmer med min Lauterkoppling med sen jag bytte motor. Plockade isär och kollade allt men hittade inget konstigt.. Min började dra redan på tomgång när den blev varm. Okej när den var sval. Kan ju inte vara nåt annat än fjädrarna.. Beställde nya häromdan.
hoppas det är bara det! kan ju inte vara så mycket mer tycker man.
vad gick frakten på därifrån?
man kanske skulle köpt fjädrar till att ha som reserv. jobbigt att
behöva vänat på dom den dagen det pajjar. och det lär det ju göra för
eller senare.
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
Man får justera på dom lite! Dra ner fjädrarna ett halvt var och prova! Fjädrarna verkar mattas efter dom har blivit varma första gången. Så justera på dom sen prova igen.
huSSe wrote:hoppas det är bara det! kan ju inte vara så mycket mer tycker man.
vad gick frakten på därifrån?
man kanske skulle köpt fjädrar till att ha som reserv. jobbigt att
behöva vänat på dom den dagen det pajjar. och det lär det ju göra för
eller senare.
Jag beställde 2 satser med fjädrar och lite mer småskit..Gick på ca 10 euro i frakt. Får väl anses som sjyst
antingen är det kopplingen eller nåt med diffen?
för det är samma i den här filmen, hoppas du löser problemet.
så man får se den gå som den ska.
[youtube][/youtube]
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!