Hawaiihåla.
Re: Hawaiihåla.
Bra .Vi syns där..
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
Tack för idag! Och mycket varmt idag! 
Ja, tack skall alla ha. Det var gör bra väder ,kanske lite damigt. Det var jobbigt att gå upp för den stora sand högen som jag och Carbon-dave gjorde.Men en kul dag i trevliga vänners lag...
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
- Dave
- Site Admin
- Phone Number: 0706318394
Verkligen en kanondag !!!
5T´n gick fint hela dagen, och 5B´n också, men jag måste fixa problemet med förgasaren nu i veckan.....
Den får ju inte soppa som den ska....
Stefan valde att elda upp sitt styrservo redan innan vi hade börjat köra egentligen......och han trodde nog att han skulle slippa ifrån helt och hållet, men sicken tur att det fanns en mupp som hade ett nytt fint styrservo åt honom då.....
Kanonkul hade vi iallafall !

5T´n gick fint hela dagen, och 5B´n också, men jag måste fixa problemet med förgasaren nu i veckan.....
Den får ju inte soppa som den ska....
Stefan valde att elda upp sitt styrservo redan innan vi hade börjat köra egentligen......och han trodde nog att han skulle slippa ifrån helt och hållet, men sicken tur att det fanns en mupp som hade ett nytt fint styrservo åt honom då.....
Och det är jag evigt tacksam för David!
Ja var kul idag nu strax lägg upp film! 
Gött ni tvinga honom att mecka lite ocksåCarbon-Dave wrote:Verkligen en kanondag !!!
Den får ju inte soppa som den ska....![]()
![]()
Billös expertkommentator..
Hehehehe... ja, vad gör man inte för att få köra lite.
Jaha. På allmän begäran kommer traditionsenligt asbash att genomföras på söndag. föreslår kl 14.00 om någon är sugen??
Billös expertkommentator..
Jag kan inte!
- Dave
- Site Admin
Fegis......S 500 R wrote:Jag kan inte!
Hade inte svärmor fyllt år så hade jag varit där!!!Carbon-Dave wrote:Fegis......S 500 R wrote:Jag kan inte!
- Dave
- Site Admin
He he he.....
Fick du nåt brev idag förresten ?
Japp, tack så mycketCarbon-Dave wrote:He he he.....