Sveriges alla LS träffar
-
Kulan
- Posts: 120
- Joined: 09 Feb 2011, 19:26
- Phone Number: 0706158007
- Location: Trelleborg
Post
by Kulan » 30 Mar 2011, 17:56
Körde förbi Hawaiihålan imorse kl 07:00 -5grader.........
Det är ju jättegruslåda för oss stora grabbar...........
Förstår nu efter att ha sett den, bara så grym........

Kör Baja 5b ss "Black & White"
-
Bjuggen
- Posts: 3227
- Joined: 09 Apr 2010, 21:54
- Phone Number: 0700871481
- Location: Nossebro
Post
by Bjuggen » 30 Mar 2011, 18:08
Finns massor med kul att hitta på där

Billös expertkommentator..
-
Kulan
- Posts: 120
- Joined: 09 Feb 2011, 19:26
- Phone Number: 0706158007
- Location: Trelleborg
Post
by Kulan » 30 Mar 2011, 18:16
Lär väl behövas lite reservdelar med om man ska lägga ex antal liter soppa där.......

Kör Baja 5b ss "Black & White"
-
S 500 R
- Hedersmedlem
- Posts: 20696
- Joined: 30 Oct 2009, 19:21
- Location: Mölndal
Post
by S 500 R » 30 Mar 2011, 18:21
Kulan wrote:Lär väl behövas lite reservdelar med om man ska lägga ex antal liter soppa där.......

Ja, som sagt. Har aldrig kommit hem där i från med en hel bil!
☆Styr med: Sanwa M11X och MT-4☆
ÄNTLIGEN klar med min 5b
nu finns vi på facebook oxå,
RcBash.se
-
Burnout
- Posts: 6889
- Joined: 16 Aug 2010, 21:41
- Location: Kungsbacka
Post
by Burnout » 30 Mar 2011, 18:23
Jag bara undrar ni har bestämma lördag eller söndag?
Jag ju är sugna kör där Hawaiihålan fast jag bara kan på söndag
-
Kulan
- Posts: 120
- Joined: 09 Feb 2011, 19:26
- Phone Number: 0706158007
- Location: Trelleborg
Post
by Kulan » 30 Mar 2011, 18:27
Måste ju finnas fler sådana gruslådor i vårt långa land....... Håller koll längs vägarna ....... Ska väl hitta nåt..

Kör Baja 5b ss "Black & White"
-
Lusse
- Posts: 9387
- Joined: 30 Oct 2009, 21:10
- Phone Number: 0739951152
- Location: Göteborg
Post
by Lusse » 30 Mar 2011, 18:55
Kulan wrote:Måste ju finnas fler sådana gruslådor i vårt långa land....... Håller koll längs vägarna ....... Ska väl hitta nåt..

Det finns det säkert, det gäller bara att hitta dom.
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
-
Kulan
- Posts: 120
- Joined: 09 Feb 2011, 19:26
- Phone Number: 0706158007
- Location: Trelleborg
Post
by Kulan » 30 Mar 2011, 19:00
Får väl ha det som kvällsjobb när man ligger ute o jobbar...

Kör Baja 5b ss "Black & White"
-
Bjuggen
- Posts: 3227
- Joined: 09 Apr 2010, 21:54
- Phone Number: 0700871481
- Location: Nossebro
Post
by Bjuggen » 30 Mar 2011, 22:41
Eftersom gumman jobbar på söndag kommer jag åka dit på lördag. Sorry burnis men vi får massor med tillfällen.
Kommer vara där ca 13 00 .
Billös expertkommentator..
-
Burnout
- Posts: 6889
- Joined: 16 Aug 2010, 21:41
- Location: Kungsbacka
Post
by Burnout » 30 Mar 2011, 22:49
Bjuggen wrote:Eftersom gumman jobbar på söndag kommer jag åka dit på lördag. Sorry burnis men vi får massor med tillfällen.
Kommer vara där ca 13 00 .
Jag förstå det

så jag på söndag Drar ner till skrea strand hoppas fint väder!

-
Bjuggen
- Posts: 3227
- Joined: 09 Apr 2010, 21:54
- Phone Number: 0700871481
- Location: Nossebro
Post
by Bjuggen » 30 Mar 2011, 23:20
Burnout wrote:Bjuggen wrote:Eftersom gumman jobbar på söndag kommer jag åka dit på lördag. Sorry burnis men vi får massor med tillfällen.
Kommer vara där ca 13 00 .
Jag förstå det

så jag på söndag Drar ner till skrea strand hoppas fint väder!

Skrea strand är minsann inte fy skam. Hade varit kul att se din Promod. Får väl bli nästa gång.
Billös expertkommentator..
-
S 500 R
- Hedersmedlem
- Posts: 20696
- Joined: 30 Oct 2009, 19:21
- Location: Mölndal
Post
by S 500 R » 31 Mar 2011, 08:12
Burnout wrote:Bjuggen wrote:Eftersom gumman jobbar på söndag kommer jag åka dit på lördag. Sorry burnis men vi får massor med tillfällen.
Kommer vara där ca 13 00 .
Jag förstå det

så jag på söndag Drar ner till skrea strand hoppas fint väder!

Säg till om du ska köra på Skrea... jag är i Falkenberg i helgen nämligen!
☆Styr med: Sanwa M11X och MT-4☆
ÄNTLIGEN klar med min 5b
nu finns vi på facebook oxå,
RcBash.se
-
Burnout
- Posts: 6889
- Joined: 16 Aug 2010, 21:41
- Location: Kungsbacka
Post
by Burnout » 31 Mar 2011, 10:05
S 500 R wrote:Burnout wrote:Bjuggen wrote:Eftersom gumman jobbar på söndag kommer jag åka dit på lördag. Sorry burnis men vi får massor med tillfällen.
Kommer vara där ca 13 00 .
Jag förstå det

så jag på söndag Drar ner till skrea strand hoppas fint väder!

Säg till om du ska köra på Skrea... jag är i Falkenberg i helgen nämligen!
Okej så kontakta dig om jag ska ner till falkenberg

-
Malte
- Posts: 2242
- Joined: 02 Sep 2010, 22:20
Post
by Malte » 01 Apr 2011, 13:25
Då syns vi i Hawaihåla i morrn kl 13:00 då! Hoppas vi blir några stycken!
-
Dave
- Site Admin
- Posts: 11711
- Joined: 11 Feb 2010, 21:10
- Phone Number: 0706318394
- Location: Falköping
Post
by Dave » 01 Apr 2011, 20:53
Jag släpar med mig Söder också !
Snackade med markägaren ikväll om att vi skulle dit å "kika om det var för surt för att köra" men han var upptagen imorron tyvärr.....
Det var ok att åka dit & kolla läget sa han !
.....och för att veta säkert, måste vi ju testköra lite, eller hur !

Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest