☆ HPI 5T Raging BULL ☆
Re: ☆ HPI 5T Raging BULL ☆
Jaha, det var ju så där spännande kan man säga! Cylindern är duktigt sprucken. Hela bakstycket till mot vevhuset är av
så det blir ingen körning på ett tag kan man säga.
- J.A racing
Det är inte så värst roligt heller. Blev lite mer än att byta packning kan man ju säga.
Nää! Verkligt tråkigt!S 500 R wrote:Jaha, det var ju så där spännande kan man säga! Cylindern är duktigt sprucken. Hela bakstycket till mot vevhuset är avså det blir ingen körning på ett tag kan man säga.
Något åt det hållet!
Surt... Men vad säger Egon om det här då? Ska det inte hålla längre? 
Finns det nån Idé på vad som kan ha hänt?
Jag vet inte, har inte pratat med han.Robban wrote:Surt... Men vad säger Egon om det här då? Ska det inte hålla längre?
Ja, skruvarna lossnade ju så det måste ju ha hänt på grund av det på något vis.
At en skrue kan løsne er dessverre ikke noe jeg kan gi garanti imot, eller forsikre noen imot......da hadde det ikke vært lett å levere/selge hobbyartikler......skruer kan løsne når som helst dessverre......
Hvilken motor er dette...? 2-bolt/4-bolt...?
Jan-Erik
http://www.pro-racing.no
http://www.pro-racing.no
Lider med dej Stefan. Hoppas bara det kommer en lösning så vi får rejsa i vimmerby. Annars tar jag med mej min CY så mekar vi i den så du kan sladda runt lite iaf.
Cylindern har väl antagligen slagit mellan blocket och bultskallen och därmed spruckit, hursomhelst så är det ju så jävla tråkigt när det ska jävlas för en..lider med dig 
Jonny Hedström
Mcd RR
Mcd RR
- huSSe
- Hedersmedlem
- Phone Number: 0706663366
är det bara cyllen som är spräkt?
tur att blocket är helt då.
då hade det blitt riktigt dyrt.
har du ingen bild på cyllen så
man får se eländet.
tur att blocket är helt då.
då hade det blitt riktigt dyrt.
har du ingen bild på cyllen så
man får se eländet.
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
Den har ju spruckit. Alltså ett helt parti är bort bak på motorn. Det är en 30,5cc PROmod.Egon wrote:At en skrue kan løsne er dessverre ikke noe jeg kan gi garanti imot, eller forsikre noen imot......da hadde det ikke vært lett å levere/selge hobbyartikler......skruer kan løsne når som helst dessverre......
Jag har min orginal motor kvar. Men tills Vimmerby ska nog en ny cylinder sitta i.Robban wrote:Lider med dej Stefan. Hoppas bara det kommer en lösning så vi får rejsa i vimmerby. Annars tar jag med mej min CY så mekar vi i den så du kan sladda runt lite iaf.