Burnout´s TWINEX 57cc 5T
Re: Burnout´s BLUEWOOD 5T
Jag ogillar plasthustdiffen nog ska köpa turtle racing diffen! 
Ingen dålig lista. Vad jobbar du med Burnis? Måste vara riktigt välbetalt iaf 
Idag har hämta paket ifrån swedrc!
Här kommer bilder! Den pipa är RÅA!
Här kommer bilder! Den pipa är RÅA!
Jag sugna start min pro mod! Men som sagt vänta på min koppling på väg ifrån usa! 
Nu börjar det hända grejer. Snart dags för provstart!
Japp! min chassit är mycket sand och ska tvätta!S 500 R wrote:Nu börjar det hända grejer. Snart dags för provstart!
Sitter det en plast diff på din 5T? Eller menar du växellådan?Om du förstår vad jag mena..Burnout wrote:Jag ogillar plasthustdiffen nog ska köpa turtle racing diffen!
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
jag förstå inte, Jag menar min 5t har orginal diffenhuset som plast, jag ville byta tillLusse wrote:Sitter det en plast diff på din 5T? Eller menar du växellådan?Om du förstår vad jag mena..Burnout wrote:Jag ogillar plasthustdiffen nog ska köpa turtle racing diffen!
denna!
Det är så kallad växel lådan.. Diffen sitter i bak kant på växel lådan. Men jag förstår vad du menar nu.Ja det är lika bra att du byter ut den för med din pro-mod motor så lär inte plast huset hålla. Jag körde med lätt trimmad motor och den höll inte. Glenn kompisen har en ful-mod motor, och hans plast hus sprack...
Mitt håller än så länge faktiskt! Men jag ska byta tids nog.
Japp!Lusse wrote:Det är så kallad växel lådan.. Diffen sitter i bak kant på växel lådan. Men jag förstår vad du menar nu.Ja det är lika bra att du byter ut den för med din pro-mod motor så lär inte plast huset hålla. Jag körde med lätt trimmad motor och den höll inte. Glenn kompisen har en ful-mod motor, och hans plast hus sprack...
min plasthuset lite har spricka jag ju måste bytaS 500 R wrote:Mitt håller än så länge faktiskt! Men jag ska byta tids nog.
Jag kanske skulle kolla närmare på mitt hus 
Jag har precis beställt Turtle Racing Quick Diff! 

Gör det!S 500 R wrote:Jag kanske skulle kolla närmare på mitt hus
Det bör du nog göra. För nu när du har en riktig pipa så är det större krafter som rör sig i växel huset.S 500 R wrote:Jag kanske skulle kolla närmare på mitt hus