☆ HPI 5T Raging BULL ☆
Re: ☆ HPI 5T Raging BULL ☆
Nädå, henne glömmer jag inte bort!
Jag tänkte på 2växel passar i bana eller bäst i bash? 
- Dave
- Site Admin
- Phone Number: 0706318394
Köp och testa !Burnout wrote:Jag tänkte på 2växel passar i bana eller bäst i bash?
Det återstår att se. Men jag tycker att det borde passa båda.Burnout wrote:Jag tänkte på 2växel passar i bana eller bäst i bash?
Hahaha du tror att jag ha ska 2 växel no! , först se när Stefan som säg bra eller dåligt!Carbon-Dave wrote:Köp och testa !Burnout wrote:Jag tänkte på 2växel passar i bana eller bäst i bash?
Vet du om det är bolt-on med TR clutchen?
Man måste ha TR HD kopplingen till växellådan. Så det är det.
Japp!S 500 R wrote:Man måste ha TR HD kopplingen till växellådan. Så det är det.
Sugen på att skaffa Vertigo diffen när jag senare skaffar TR diffhuset. Pratade med Mackan om den och han sa att det inte var något att ha på banan men på skrea strand måste det vara grymt kul!
Vad är det för utväxkling på 2stegslådan? =)
My motor is stalled but my wheels are still spinning
- sideburn80
Fasen va kul, det blev ett köp på den endå nuS 500 R wrote:Nu la jag den sista beställning på hååååååååååååååårt länge. Det blev en TR HD kopplingssystem och.... 2-speed växellådan från Skunkworks. Jag kunde inte låta bli!
Du kommer hinna testa den före mig, då jag har mycket kvar på min bil att göra..
Finns 3 att välja på, 53, 51 och 48. Jag gick på 53 kuggen. Är ute ut efter extrem toppfarten och vill inte tappa botten.sx3 wrote:Vad är det för utväxkling på 2stegslådan? =)
Jag har ju sneglat på den länge sen när jag såg att du hade slagit till så kunde jag inte låta bli.sideburn80 wrote:Fasen va kul, det blev ett köp på den endå nuS 500 R wrote:Nu la jag den sista beställning på hååååååååååååååårt länge. Det blev en TR HD kopplingssystem och.... 2-speed växellådan från Skunkworks. Jag kunde inte låta bli!![]()
Du kommer hinna testa den före mig, då jag har mycket kvar på min bil att göra..
Ja, då får jag väl lämna en recension sen då.
Vilken utväxlingen var det du gick på??
- sideburn80
Haha... kanonersS 500 R wrote:Jag har ju sneglat på den länge sen när jag såg att du hade slagit till så kunde jag inte låta bli.
Vilken utväxlingen var det du gick på??
Det blev 51´an för mig, har ju inte lika saftig motor som dig
Det krävs väl ändå mer motor för att dra runt 51 mot 53 eller???sideburn80 wrote:Haha... kanonersS 500 R wrote:Jag har ju sneglat på den länge sen när jag såg att du hade slagit till så kunde jag inte låta bli.
Vilken utväxlingen var det du gick på??![]()
Det blev 51´an för mig, har ju inte lika saftig motor som digAnnars hade jag nog kört på samma som dig.