Jebogrens FG MT Ghetto Basher
-
Ntch in da dirt
Re: Jebogrens FG MT Ghetto Basher
De däcken du har köpt är det bedlock fälgar på dem? dvs sådana där ytter ringar som man skruvar fast däcken med .
sålt av en fg, 3 mcd samt en nutech MME. Nu hägrar större leksaker riktiga fordon som jag själv kan köra .
Extrem lek med elden är kasta bensin på lågorna
Japp... det ska det vara på dom!!
-
Ntch in da dirt
Då ska nog jag köpa in Redcat däck o sätta på monstern inte för att de blir större men för att få snyggare än vita fälgar som det är nu jag vtar nog svarta eller kromade.
Jag har för mig det skilde något i pris med,redcat var billigare änn mcd s kompletta däck.
Jag har för mig det skilde något i pris med,redcat var billigare änn mcd s kompletta däck.
sålt av en fg, 3 mcd samt en nutech MME. Nu hägrar större leksaker riktiga fordon som jag själv kan köra .
ska montera dom imorgon innan jobbet så då kommer bilder sen blir det prov körning på söndagwaqr wrote:Jo, dom ska vara grymt feta. Du kommer säkert bli nöjd med dom. När blir det provkörning?jebogren wrote:jävlar vad stora dom är ska lägga in bilder på det i morgon
köpte dom på ebay för 99 dollar för 4 kompletta hjul med adapter frakten var då på 40 dollar tror dom höjde den till 60 dollar nu tror det fanns 8 set kvar så gå in och beställMcd powa wrote:Då ska nog jag köpa in Redcat däck o sätta på monstern inte för att de blir större men för att få snyggare än vita fälgar som det är nu jag vtar nog svarta eller kromade.
Kommer bli riktigt fett med dom sulorna.
MCD UltimateCarbon K600 TWIN
bara hubbarna breddar den 2 cm på var sida och däcken är minst 2 cm bredare så nästa 10cm bredare 
J*vlar vad feta dom är. Ordentliga ribbor i däcken också så fästet lär bli grymt.
Letar Baja 5B
Det är bra gräpp i dom även i frostig sand.. Har skälv sett det i dag !!Och snygga är dom!!...
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
- J.A racing
ja idag var premier turen med dom det är jävligt bra grepp i dom tyvärr höll inte skruvarna i hubbarna till drivaxlen fick inte med några så jag tog några från mina gamla hubbar kändes inte hrlt 100 från början men ska lösa nya kraftigare sen blir det nog jäkligt bra
tack !!J.A racing wrote:Schyssta däck du skaffat.
Bigger the Better hade samma problem med dessa som du. Läs detta (vilket du förmodligen redan gjort) så kanske du kan få nåt bra tips om hur du löser det på bästa sätt.jebogren wrote:ja idag var premier turen med dom det är jävligt bra grepp i dom tyvärr höll inte skruvarna i hubbarna till drivaxlen fick inte med några så jag tog några från mina gamla hubbar kändes inte hrlt 100 från början men ska lösa nya kraftigare sen blir det nog jäkligt bra
http://www.largescaleforums.com/showthr ... ght=redcat" onclick="window.open(this.href);return false;
Letar Baja 5B