Åker jag på ytterliggare 2500:- känns ordern inte billig längre utan jag funderar på att reklamera den. Men är chansen stor att den slinker igenom såS 500 R wrote:Dom senaste leveranserna har faktiskt gått igenom!
DDM grejer
Re: DDM grejer
Baja 5T OBR 30,5 VRC BigBore
Baja 5T G320 Dominator
3PM-X
Baja 5T G320 Dominator
3PM-X
- J.A racing
En order på 1000 dollar springer inte bara förbi tull kön! 
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
Ja,tull har Koll på som har hög värdet!J.A racing wrote:En order på 1000 dollar springer inte bara förbi tull kön!
J.A racing wrote:En order på 1000 dollar springer inte bara förbi tull kön!
Precis. Sen lär det ju bli en hyffsat stor kartong också.
Billös expertkommentator..
ja,den kan inte gömma bland annan paket!Bjuggen wrote:J.A racing wrote:En order på 1000 dollar springer inte bara förbi tull kön!
Precis. Sen lär det ju bli en hyffsat stor kartong också.
Antiklimax,,,, mailat DDM om att cancel order. vissa av sakerna blev ju dyrare än om jag beställt dem här i Sverigr. T ex däck o fälg (trenchers) av swedrc...
Baja 5T G320 Dominator
3PM-X
Baja 5T G320 Dominator
3PM-X
Ok. Nu är det klart! Tillbaka på ruta ett
Kanske lägger en ny order, men bara på Dominatorn och lite smått...
Förlåt om jag stirrade upp folket härinne för inget
Kanske lägger en ny order, men bara på Dominatorn och lite smått...
Förlåt om jag stirrade upp folket härinne för inget
Baja 5T G320 Dominator
3PM-X
Baja 5T G320 Dominator
3PM-X
Jag la en mindre order på 258$ istället. Får hoppas den slinker igenom;)
Tack alla för hjälpen!
Jävla snön gör ju att man kan inte köra. Speciellt inte i kramsnö!
Tack alla för hjälpen!
Baja 5T G320 Dominator
3PM-X
Baja 5T G320 Dominator
3PM-X
- J.A racing
Går kan köra i snö! inte mycket tjockleksnö!gcbossen wrote:Jag la en mindre order på 258$ istället. Får hoppas den slinker igenom;)
Tack alla för hjälpen!
Verkligt kul snöbash!

Har själv en order påväg från DDM innehållandes packningar och kolvring.. 200kronors order i litet format... får se hur det blir med tull på det paketet =)
Skickades från DDM den 24'e
Skickades från DDM den 24'e
My motor is stalled but my wheels are still spinning
Jag körde inne i stan nu precis. Bar asfalt med typ 0,1 mm is. Skit skoj! Bilen går för jävla bra. Enda grejerna är att bromsarna tar riktigt dåligt, trots jag ställt in dom så tajt det bara går. Och även styra åt höger. Står jag still på asfalt orkar den inte styra mer än bara 15 grader typ. Ändå har jag justerat in de med servoarmen 10 grader till vänster vid trim noll...Den orkar liksom inte. Ska jag reklamera servot till säljaren (reserdelsrc?)
Baja 5T G320 Dominator
3PM-X
Baja 5T G320 Dominator
3PM-X
Vad är det för servo du har som styrservo? Och vad har du för mottagar-ack i bilen?gcbossen wrote:Jag körde inne i stan nu precis. Bar asfalt med typ 0,1 mm is. Skit skoj! Bilen går för jävla bra. Enda grejerna är att bromsarna tar riktigt dåligt, trots jag ställt in dom så tajt det bara går. Och även styra åt höger. Står jag still på asfalt orkar den inte styra mer än bara 15 grader typ. Ändå har jag justerat in de med servoarmen 10 grader till vänster vid trim noll...Den orkar liksom inte. Ska jag reklamera servot till säljaren (reserdelsrc?)
Har du kontrollerat med skjutmått så att dina trackrods/styrarmar är justerade symmetriskt på höger och vänster sida?
My motor is stalled but my wheels are still spinning
DEt är inte så enkelt att servoräddaren är för slapp??! Det sitter en skruv som du kan justera räddaren. Hade problem med att den hade gängats upp och bilfan styrde knappt.
gcbossen wrote:Jag körde inne i stan nu precis. Bar asfalt med typ 0,1 mm is. Skit skoj! Bilen går för jävla bra. Enda grejerna är att bromsarna tar riktigt dåligt, trots jag ställt in dom så tajt det bara går. Och även styra åt höger. Står jag still på asfalt orkar den inte styra mer än bara 15 grader typ. Ändå har jag justerat in de med servoarmen 10 grader till vänster vid trim noll...Den orkar liksom inte. Ska jag reklamera servot till säljaren (reserdelsrc?)
inte vad jag hittar!J.A racing wrote:Det finns en begagnad Futaba 3PMX i sälj tråden
Baja 5T G320 Dominator
3PM-X
Baja 5T G320 Dominator
3PM-X