Jag vet vad du ska ha för dekaler på den senwaqr wrote:Hmmm....nu sätter ni griller i huvudet på mig. Jag som hade tänk mig att dölja det svarta bakom massor av shyssta dekalerF*n det är ju skitsvårt det här. Försöker leta shyssta dekaler men det finns ju i princip hur mycket som helts att välja på. Får ta mig en ny funderare
Waqr`s Baja 5T
Re: Waqr`s Baja 5T
http://www.largescaleracing.se
info@largescaleracing.se
070-7910586
Nu kan jag även erbjuda mina kunder körning på våran offroad bana.
info@largescaleracing.se
070-7910586
- sideburn80
Om du gör en K.I.T.T. bil nu så har du tid på dig att fundera på vilka dekaler du ska på nästa karosswaqr wrote:Hmmm....nu sätter ni griller i huvudet på mig. Jag som hade tänk mig att dölja det svarta bakom massor av shyssta dekalerF*n det är ju skitsvårt det här. Försöker leta shyssta dekaler men det finns ju i princip hur mycket som helts att välja på. Får ta mig en ny funderare
Idag monterades de stickers jag beställde till bilen. Alltid svårt att veta hur man ska klistra dit dom för att det ska bli bra men jag är hyfsat nöjd med resultatet 

Letar Baja 5B
- sideburn80
Klart du ska vara nöjdwaqr wrote:Idag monterades de stickers jag beställde till bilen. Alltid svårt att veta hur man ska klistra dit dom för att det ska bli bra men jag är hyfsat nöjd med resultatet![]()
Men vad är CRF då?
Tack Sideburnsideburn80 wrote:Klart du ska vara nöjdwaqr wrote:Idag monterades de stickers jag beställde till bilen. Alltid svårt att veta hur man ska klistra dit dom för att det ska bli bra men jag är hyfsat nöjd med resultatet![]()
![]()
Letar Baja 5B
- sideburn80
Inte ska du sälja den nu när du blev nöjd
Insåg när jag cyklarna vad crf va för något, ska ju ta en stund för att det ska koppla ibland oxå
Hur tycker du annars det är att köra T´n jämfört mot B´n?
Insåg när jag cyklarna vad crf va för något, ska ju ta en stund för att det ska koppla ibland oxå
Det vart fränt med de nya dekalerna Danne
jag tycker du gör rätt i att satsa på en bil ,det blir nog dyrt ändå 
http://www.largescaleracing.se
info@largescaleracing.se
070-7910586
info@largescaleracing.se
070-7910586
Nja, har den ju ute på annons så får jag ett bra bud så kanske den trots allt går iväg. Vete f*n hur jag ska göra egentligen. Behålla, sälja, behålla, sälja. Tom svårt att sova om nätternasideburn80 wrote:Inte ska du sälja den nu när du blev nöjd![]()
Insåg när jag cyklarna vad crf va för något, ska ju ta en stund för att det ska koppla ibland oxå![]()
Om jag ska vara ärlig så föredrar jag B:n faktiskt. Tycker det går att köra mycket fortare med B:n och den känns lite sportigare på nåt sätt. Visst, T:n går helt ok och är riktigt fet med karossen men som sagt mitt hjärta klappar för B:n
Letar Baja 5B
- sideburn80
Okej. Behåll, behåll, behållwaqr wrote:Nja, har den ju ute på annons så får jag ett bra bud så kanske den trots allt går iväg. Vete f*n hur jag ska göra egentligen. Behålla, sälja, behålla, sälja. Tom svårt att sova om nätterna![]()
Om jag ska vara ärlig så föredrar jag B:n faktiskt. Tycker det går att köra mycket fortare med B:n och den känns lite sportigare på nåt sätt. Visst, T:n går helt ok och är riktigt fet med karossen men som sagt mitt hjärta klappar för B:n
Jo, och sen har du ju kört ett tag med B´n så du kanske är lite mer van vid den, beror väl kanske på vilket underlag man kör på oxå?
Danne!.... Kommer du ihåg vad vi pratade om i Holland ?waqr wrote:Nja, har den ju ute på annons så får jag ett bra bud så kanske den trots allt går iväg. Vete f*n hur jag ska göra egentligen. Behålla, sälja, behålla, sälja. Tom svårt att sova om nätternasideburn80 wrote:Inte ska du sälja den nu när du blev nöjd![]()
Insåg när jag cyklarna vad crf va för något, ska ju ta en stund för att det ska koppla ibland oxå![]()
Hur tycker du annars det är att köra T´n jämfört mot B´n?![]()
Det känns som jag hade rätt.....
Hellre 2 st B än 1B och 1T . Men det är min åsikt.
RC Maffian och ordinarie jobb 7-16
http://www.xn--grsrajsarna-m8a.se/
http://www.xn--grsrajsarna-m8a.se/
Japp, du hade rätt PackoDiesel wrote:Danne!.... Kommer du ihåg vad vi pratade om i Holland ?
Det känns som jag hade rätt.....
Hellre 2 st B än 1B och 1T . Men det är min åsikt.
Letar Baja 5B
Det som sägs i Holland under influenser av vissa aktiva substanser är icke att tas på allvar.. 
Men jag måste hålla med, B är fetare än T
Men jag måste hålla med, B är fetare än T
My motor is stalled but my wheels are still spinning
Vad händer här då?! Har du blivit av med bilen eller har du vaknat till och insett att du ska ha kvar den?!