Samma mig ok med 1000 silicone oljan. Om alltid kan byta annanBjuggen wrote:Har kört mycket grusgrop med min och jag har använt orginal 1000 silicone oljan. Funkar faktiskt helt okej. Men som du säger, en 3000 eller 7000 hade nog funkat bättre. Särskilt om du har paddelplaner
Theos HPI Baja 5B SS
Re: Theos HPI Baja 5B SS
Dag 5
- J.A racing
Fint de där, bli inte rädd när du startar den första gången. 
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
Memories..
Så såg min ut för 3 månader sedan. Vilken känsla!
Eventuellt kommer jag till Falkenberg till helgen! Kanske ska köra lite då???
Om jag fått ihop den absolut! Kommer inte ha ordning på sandgrejerna tills dess men vi kan ju köra på annat underlag!
Jag har inte moddat något speciellt för att köra på sand. Så länge outerwears sitter på är det bara att köra!
samma mig! sist i Falkenberg jag inget skydd för sand ändå funkar, nu har skyddS 500 R wrote:Jag har inte moddat något speciellt för att köra på sand. Så länge outerwears sitter på är det bara att köra!
Inte så mycket gjort igår men lite blev det.
Idag har jag mest tjatat med farsan som också är nära att skaffa en Baja 5B SS. Han kommer troligen bli bland de äldsta i så fall.
Idag har jag mest tjatat med farsan som också är nära att skaffa en Baja 5B SS. Han kommer troligen bli bland de äldsta i så fall.
Ju fler desto roligare!
Man kan aldrig bli för gammal.. Fråga mej ..Jag vet.Theo wrote:Inte så mycket gjort igår men lite blev det.
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
Jag hoppas att man aldrig blir för gammal! Farsan är fyllda 70.
Tyvärr inga bilder på ett tag, har varit mycket med jobbet de sista två veckorna. Bilen är dock ihop, håller på att sy strumpor och igår testmålade jag lite. Målning kanske ikväll eller möjligtvis imorgon.
Farsans bil är kommen så långt att Yamadude länkage monteras och dämparna skall dit. Han har byggt ihop nästan hela bilen på två dagar. I lördags hade han börjat vid 5 på morgonen och ätit frukost vid 20-tiden.
Tyvärr inga bilder på ett tag, har varit mycket med jobbet de sista två veckorna. Bilen är dock ihop, håller på att sy strumpor och igår testmålade jag lite. Målning kanske ikväll eller möjligtvis imorgon.
Farsans bil är kommen så långt att Yamadude länkage monteras och dämparna skall dit. Han har byggt ihop nästan hela bilen på två dagar. I lördags hade han börjat vid 5 på morgonen och ätit frukost vid 20-tiden.
Ser man på... en man som vet vad han vill!!! Säg åt han att regga sig här... då blir han nummer 300