Eller arbetslös kanske är det rätta ordet
Vad gör DU just nu?
- MrKnopfler
- Posts: 7997
- Joined: 30 Oct 2009, 22:18
- Phone Number: 0705919847
- Location: Erikslund/Ånge
- Contact:
Re: Vad gör DU just nu?
Ledig imorgon
Eller arbetslös kanske är det rätta ordet
Eller arbetslös kanske är det rätta ordet
"A car is just fast enough when you stand in front
of it in the morning and are afraid to unlock it."
-Walter Röhrl
of it in the morning and are afraid to unlock it."
-Walter Röhrl
Re: Vad gör DU just nu?
Denna veckan kan bli onödigt jobbig...
- MrKnopfler
- Posts: 7997
- Joined: 30 Oct 2009, 22:18
- Phone Number: 0705919847
- Location: Erikslund/Ånge
- Contact:
Re: Vad gör DU just nu?
?S 500 R wrote:Denna veckan kan bli onödigt jobbig...
"A car is just fast enough when you stand in front
of it in the morning and are afraid to unlock it."
-Walter Röhrl
of it in the morning and are afraid to unlock it."
-Walter Röhrl
Re: Vad gör DU just nu?
Fullt upp! Ska till Ockelbo på onsdag!!MrKnopfler wrote:?S 500 R wrote:Denna veckan kan bli onödigt jobbig...
- MrKnopfler
- Posts: 7997
- Joined: 30 Oct 2009, 22:18
- Phone Number: 0705919847
- Location: Erikslund/Ånge
- Contact:
Re: Vad gör DU just nu?
Jasså, jag trodde det var nånting värre 
"A car is just fast enough when you stand in front
of it in the morning and are afraid to unlock it."
-Walter Röhrl
of it in the morning and are afraid to unlock it."
-Walter Röhrl
Re: Vad gör DU just nu?
ska åka in till jobbet och fota lite mat
Re: Vad gör DU just nu?
kan man hämta paket med bara kolli nummer eller måste man vänta på avin ?
Re: Vad gör DU just nu?
Det går bra med bara kollinummret!jebogren wrote:kan man hämta paket med bara kolli nummer eller måste man vänta på avin ?
Re: Vad gör DU just nu?
gött då ska jag gå och hämta MCD nu 
Re: Vad gör DU just nu?
Trevligt!! Du får komma och visa upp den någon dag!
Re: Vad gör DU just nu?
Skruvat ner min Zenoah G230RC i molekyler. Ska ta med delarna till jobbet och köra i detaljtvätten. Sen hoppas jag på en ENORM lön så jag kan köpa cylinder och kolv samt div runtikring grejjer

Re: Vad gör DU just nu?
själv klartS 500 R wrote:Trevligt!! Du får komma och visa upp den någon dag!
- MrKnopfler
- Posts: 7997
- Joined: 30 Oct 2009, 22:18
- Phone Number: 0705919847
- Location: Erikslund/Ånge
- Contact:
Re: Vad gör DU just nu?
Såna löningar vill jag också haRobban wrote:Skruvat ner min Zenoah G230RC i molekyler. Ska ta med delarna till jobbet och köra i detaljtvätten. Sen hoppas jag på en ENORM lön så jag kan köpa cylinder och kolv samt div runtikring grejjer![]()
Idag blir det falufilé och hemgjord pärstampe
"A car is just fast enough when you stand in front
of it in the morning and are afraid to unlock it."
-Walter Röhrl
of it in the morning and are afraid to unlock it."
-Walter Röhrl
Re: Vad gör DU just nu?
Min tomte kommer nog med tidigt...
Who is online
Users browsing this forum: Google [Bot] and 1 guest




