Vad gör DU just nu?

Här diskuterar du allt mellan himmel och jord, förutom RC!
User avatar
MrKnopfler
Posts: 7997
Joined: 30 Oct 2009, 22:18
Phone Number: 0705919847
Location: Erikslund/Ånge
Contact:

Re: Vad gör DU just nu?

Post by MrKnopfler » 19 Sep 2010, 23:53

Ledig imorgon :happy:
Eller arbetslös kanske är det rätta ordet :doh:
"A car is just fast enough when you stand in front
of it in the morning and are afraid to unlock it."
-Walter Röhrl

Sponsor

Sponsor
 

User avatar
S 500 R
Hedersmedlem
Posts: 20696
Joined: 30 Oct 2009, 19:21
Location: Mölndal

Re: Vad gör DU just nu?

Post by S 500 R » 20 Sep 2010, 08:09

Denna veckan kan bli onödigt jobbig...
☆Styr med: Sanwa M11X och MT-4☆
ÄNTLIGEN klar med min 5b
nu finns vi på facebook oxå, RcBash.se

User avatar
MrKnopfler
Posts: 7997
Joined: 30 Oct 2009, 22:18
Phone Number: 0705919847
Location: Erikslund/Ånge
Contact:

Re: Vad gör DU just nu?

Post by MrKnopfler » 20 Sep 2010, 10:12

S 500 R wrote:Denna veckan kan bli onödigt jobbig...
?
"A car is just fast enough when you stand in front
of it in the morning and are afraid to unlock it."
-Walter Röhrl

User avatar
S 500 R
Hedersmedlem
Posts: 20696
Joined: 30 Oct 2009, 19:21
Location: Mölndal

Re: Vad gör DU just nu?

Post by S 500 R » 20 Sep 2010, 10:37

MrKnopfler wrote:
S 500 R wrote:Denna veckan kan bli onödigt jobbig...
?
Fullt upp! Ska till Ockelbo på onsdag!!
☆Styr med: Sanwa M11X och MT-4☆
ÄNTLIGEN klar med min 5b
nu finns vi på facebook oxå, RcBash.se

User avatar
MrKnopfler
Posts: 7997
Joined: 30 Oct 2009, 22:18
Phone Number: 0705919847
Location: Erikslund/Ånge
Contact:

Re: Vad gör DU just nu?

Post by MrKnopfler » 20 Sep 2010, 10:53

Jasså, jag trodde det var nånting värre :lol:
"A car is just fast enough when you stand in front
of it in the morning and are afraid to unlock it."
-Walter Röhrl

jebogren
Posts: 3572
Joined: 30 Oct 2009, 21:27
Location: Göteborg

Re: Vad gör DU just nu?

Post by jebogren » 20 Sep 2010, 11:09

ska åka in till jobbet och fota lite mat

jebogren
Posts: 3572
Joined: 30 Oct 2009, 21:27
Location: Göteborg

Re: Vad gör DU just nu?

Post by jebogren » 20 Sep 2010, 11:17

kan man hämta paket med bara kolli nummer eller måste man vänta på avin ?

User avatar
S 500 R
Hedersmedlem
Posts: 20696
Joined: 30 Oct 2009, 19:21
Location: Mölndal

Re: Vad gör DU just nu?

Post by S 500 R » 20 Sep 2010, 11:19

jebogren wrote:kan man hämta paket med bara kolli nummer eller måste man vänta på avin ?
Det går bra med bara kollinummret!
☆Styr med: Sanwa M11X och MT-4☆
ÄNTLIGEN klar med min 5b
nu finns vi på facebook oxå, RcBash.se

jebogren
Posts: 3572
Joined: 30 Oct 2009, 21:27
Location: Göteborg

Re: Vad gör DU just nu?

Post by jebogren » 20 Sep 2010, 11:22

gött då ska jag gå och hämta MCD nu :happy:

User avatar
S 500 R
Hedersmedlem
Posts: 20696
Joined: 30 Oct 2009, 19:21
Location: Mölndal

Re: Vad gör DU just nu?

Post by S 500 R » 20 Sep 2010, 11:31

Trevligt!! Du får komma och visa upp den någon dag!
☆Styr med: Sanwa M11X och MT-4☆
ÄNTLIGEN klar med min 5b
nu finns vi på facebook oxå, RcBash.se

User avatar
Robban
Posts: 4403
Joined: 09 Jun 2010, 16:12
Phone Number: 0732300322
Location: Hallsberg

Re: Vad gör DU just nu?

Post by Robban » 20 Sep 2010, 11:50

Skruvat ner min Zenoah G230RC i molekyler. Ska ta med delarna till jobbet och köra i detaljtvätten. Sen hoppas jag på en ENORM lön så jag kan köpa cylinder och kolv samt div runtikring grejjer :hammer: :thumbsup:

jebogren
Posts: 3572
Joined: 30 Oct 2009, 21:27
Location: Göteborg

Re: Vad gör DU just nu?

Post by jebogren » 20 Sep 2010, 11:53

S 500 R wrote:Trevligt!! Du får komma och visa upp den någon dag!
själv klart

User avatar
MrKnopfler
Posts: 7997
Joined: 30 Oct 2009, 22:18
Phone Number: 0705919847
Location: Erikslund/Ånge
Contact:

Re: Vad gör DU just nu?

Post by MrKnopfler » 20 Sep 2010, 15:36

Robban wrote:Skruvat ner min Zenoah G230RC i molekyler. Ska ta med delarna till jobbet och köra i detaljtvätten. Sen hoppas jag på en ENORM lön så jag kan köpa cylinder och kolv samt div runtikring grejjer :hammer: :thumbsup:
Såna löningar vill jag också ha :lol:
Idag blir det falufilé och hemgjord pärstampe :drool:
"A car is just fast enough when you stand in front
of it in the morning and are afraid to unlock it."
-Walter Röhrl

User avatar
S 500 R
Hedersmedlem
Posts: 20696
Joined: 30 Oct 2009, 19:21
Location: Mölndal

Re: Vad gör DU just nu?

Post by S 500 R » 20 Sep 2010, 15:39

Min tomte kommer nog med tidigt...
☆Styr med: Sanwa M11X och MT-4☆
ÄNTLIGEN klar med min 5b
nu finns vi på facebook oxå, RcBash.se

User avatar
waqr
Posts: 10328
Joined: 30 Oct 2009, 21:07
Phone Number: 0709998877
Location: Karlskoga

Re: Vad gör DU just nu?

Post by waqr » 20 Sep 2010, 16:41

MrKnopfler wrote: Idag blir det falufilé
:drool: :drool: :drool: :drool: :lol:
Letar Baja 5B

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: Google [Bot] and 1 guest