PRO pipan!
PRO pipan!
Varför funkar inte PRO pipan till en orginalmotor?? Om jag ska köpa en pipa vill jag ju ha PRO pipan eftersom det blir en promod motor i denna bilen sen.
- J.A racing
Re: PRO pipan!
Det där kan Egon svara på, men dom är helt enkelt inte avstämda för varandra. Det är mycket mer mottryck i Propipe så en 2-bults motor orkar inte med dom helt enkelt. Kolla på Pitstop shop dom har en Speciell VRC 5T pipa.S 500 R wrote:Varför funkar inte PRO pipan till en orginalmotor?? Om jag ska köpa en pipa vill jag ju ha PRO pipan eftersom det blir en promod motor i denna bilen sen.
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
Okey! Jag vet att det finns jätte bra alternativ. Men jag är inte sugen på att lägga ut pengar på något som jag bara ska ha så länge!
- J.A racing
Jo, det ska jag... Bara spekulerar lite.... NOOOOOTJ.A racing wrote:Ok jag som trodde du skulle köra orginal![]()
En Rovan dynga på min bilBjuggen wrote:Köp en Rovan Dominator. Kanonpris. Funkar "så länge"
Nu skall du inte vara sån.. Det är ett billigt alternativ så länge.. Man skall inte haka upp sig på små detaljer... Det är ju ändå inget du skall behålla..Och lite pengar får du tillbaka när du säljer den...S 500 R wrote:En Rovan dynga på min bilBjuggen wrote:Köp en Rovan Dominator. Kanonpris. Funkar "så länge"
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
Har ingen lust att lägga pengar "på så länge grejer" överhuvud taget!Lusse wrote:Nu skall du inte vara sån.. Det är ett billigt alternativ så länge.. Man skall inte haka upp sig på små detaljer... Det är ju ändå inget du skall behålla..Och lite pengar får du tillbaka när du säljer den...S 500 R wrote:En Rovan dynga på min bilBjuggen wrote:Köp en Rovan Dominator. Kanonpris. Funkar "så länge"
Då har du inte så mycket att välja på..
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
Det verkar inte så! Men då vet jag!Lusse wrote:Då har du inte så mycket att välja på..
- Dave
- Site Admin
- Phone Number: 0706318394
Bygg en under tiden vettja !
Eller så köper du en från Rovan för 600:-, sätter en påse på huvet å kör utav bara f-n !

Eller så köper du en från Rovan för 600:-, sätter en påse på huvet å kör utav bara f-n !
Jag har ingen kunskap att bygga en pipa.
Men jag har en annan lösning!
Men jag har en annan lösning!
Jag får iventuellt låna en av min brors pipor. Han fick ju en extra när han köpte Roxens bil!