Roliga historier!
Re: Roliga historier!
En liten ekorre var lite pilsker en dag, men det fanns ju ingen annan ekorre i närheten.
Han mötte en hare och frågade:
- Kåt eller?
Haren svarade:
- Är du knäpp eller? Jag är ju en hare, det går ju inte.
Ekorren gick vidare. Mötte ett rådjur. Och frågade:
- Kåt eller?
Rådjuret svarade:
- Går ju inte fattar du väl - jag är ju ett rådjur.
Ekorren började bli lite nedslagen. Men då mötte han en björn och frågade:
- Kåt eller?
Björnen blev lite konfunderad, han var ju lite sugen men egentligen inte på en ekorre, men han såg ju att ekorren var hemskt sugen så han sa:
- Kör till då. Det skulle väl snart vara avklarat.
Men just som ekorren skulle till att köra in den så råkade björnen trampa på en humla som stack honom naturligtvis... Och björnen skrek högt:
- Aooooo!!!
Då kikade ekorren fram lite försynt och sa:
- Första gången eller..?
Han mötte en hare och frågade:
- Kåt eller?
Haren svarade:
- Är du knäpp eller? Jag är ju en hare, det går ju inte.
Ekorren gick vidare. Mötte ett rådjur. Och frågade:
- Kåt eller?
Rådjuret svarade:
- Går ju inte fattar du väl - jag är ju ett rådjur.
Ekorren började bli lite nedslagen. Men då mötte han en björn och frågade:
- Kåt eller?
Björnen blev lite konfunderad, han var ju lite sugen men egentligen inte på en ekorre, men han såg ju att ekorren var hemskt sugen så han sa:
- Kör till då. Det skulle väl snart vara avklarat.
Men just som ekorren skulle till att köra in den så råkade björnen trampa på en humla som stack honom naturligtvis... Och björnen skrek högt:
- Aooooo!!!
Då kikade ekorren fram lite försynt och sa:
- Första gången eller..?
MCD UltimateCarbon K600 TWIN
Lilla Max lekte på skolgården när han fick se sin pappas bil åka in på en skogsväg intill. Nyfiken sprang han efter och fram till den parkerade bilen där han såg pappan kyssa moster Maria och hur dom klädde av varandra.
Han stannade kvar och tittade nyfiket på vad som hände.
Efter skolan rusade Max hem och sa till mamma:
- Mamma mamma! Idag såg jag pappas bil åka in på en skogsväg vid skolan. Jag sprang efter och såg pappa i bilen med moster Maria! Dom kramades och pussades och sen tog pappa av mosters blus och hon tog av honom hans byxor och...
Mamman avbröt Max, log stort och sa:
- Vet du - den här historien är så intressant så jag tycker att du ska vänta tills middagen med att berätta den så att pappa också får höra alltihop!
Vid middagen berättade så Max:
- Idag såg jag pappas bil åka in på en skogsväg vid skolan. Jag sprang efter och såg pappa i bilen med moster Maria! Dom kramades och pussades och sen tog pappa av mosters blus och hon tog av honom hans byxor och - Max gjorde en paus där mamman tidigare hade avbrutit honom och tittade på sin mamma...
Hon log, nickade och bad honom fortsätta. Max fortsatte:
- Sen gjorde dom samma sak som mamma brukade göra med farbror Peter när pappa jobbade i Tyskland!
Sensmoralen: Ibland ska man lyssna klart på vad som sägs, utan att avbryta!!!

Han stannade kvar och tittade nyfiket på vad som hände.
Efter skolan rusade Max hem och sa till mamma:
- Mamma mamma! Idag såg jag pappas bil åka in på en skogsväg vid skolan. Jag sprang efter och såg pappa i bilen med moster Maria! Dom kramades och pussades och sen tog pappa av mosters blus och hon tog av honom hans byxor och...
Mamman avbröt Max, log stort och sa:
- Vet du - den här historien är så intressant så jag tycker att du ska vänta tills middagen med att berätta den så att pappa också får höra alltihop!
Vid middagen berättade så Max:
- Idag såg jag pappas bil åka in på en skogsväg vid skolan. Jag sprang efter och såg pappa i bilen med moster Maria! Dom kramades och pussades och sen tog pappa av mosters blus och hon tog av honom hans byxor och - Max gjorde en paus där mamman tidigare hade avbrutit honom och tittade på sin mamma...
Hon log, nickade och bad honom fortsätta. Max fortsatte:
- Sen gjorde dom samma sak som mamma brukade göra med farbror Peter när pappa jobbade i Tyskland!
Sensmoralen: Ibland ska man lyssna klart på vad som sägs, utan att avbryta!!!
De bägge bröderna tittar i nyckelhålet till mammas och pappas sovrum:
Lillebror till storebror:
- Det var som fan! Mig skickar dom till psykologen för att jag suger på tummen!
Lillebror till storebror:
- Det var som fan! Mig skickar dom till psykologen för att jag suger på tummen!
Några kvinnor pratade om mannens stolthet.
Finskan sade:
- Vi kallar den för snöboll. Den hårdnar när man kramar den.
- Vi kallar den för ridå, sade tyskan. Den går ju ner efter akten.
Nunnan sade:
- Den är en legend. Alla har hört om den men ingen har sett den.
Finskan sade:
- Vi kallar den för snöboll. Den hårdnar när man kramar den.
- Vi kallar den för ridå, sade tyskan. Den går ju ner efter akten.
Nunnan sade:
- Den är en legend. Alla har hört om den men ingen har sett den.
Luffare får nattlogi
Sent en kväll kom en luffare till en ensligt belägen stuga. Han sökte husrum för natten, men kvinnan som öppnade var tveksam om hon skulle släppa in honom eftersom endast hon och hennes tjugoåriga dotter var hemma för tillfället.
Han fick dock lov att ligga på golvet under natten. Innan kvinnan släckte ljuset varnade hon luffaren för att hitta på några dumheter under natten. Hon hade nämligen en pistol under huvudkudden.
Men fram på småtimmarna började kvinnan snarka:
- R-r-r-r-k-k… den är inte laddad..r-r-r-k-k-k-k.
Luffaren var inte sen att fatta vinken. Han klev upp i hennes säng och kröp under täcket.
Efter en stund, när han lagt sig på golvet igen började även dottern snarka.
- R-r-r-rk-k-k-…här också…r-r-r-k-k-k…här också.
Luffaren var inte nödbedd utan kröp upp i hennes säng också.
När han åter kommit ner på golvet började modern snarka igen:
- R-r-r-r-k-k-k-… en gång till… r-r-r-k-k-k-… en gång till.
Men luffaren tyckte att det nu var nog med dumheter, och klargjorde med egna snarkningar:
- R-r-r-r-k-k… den är inte laddad..r-r-r-k-k-k-k… den är inte laddad..
Sent en kväll kom en luffare till en ensligt belägen stuga. Han sökte husrum för natten, men kvinnan som öppnade var tveksam om hon skulle släppa in honom eftersom endast hon och hennes tjugoåriga dotter var hemma för tillfället.
Han fick dock lov att ligga på golvet under natten. Innan kvinnan släckte ljuset varnade hon luffaren för att hitta på några dumheter under natten. Hon hade nämligen en pistol under huvudkudden.
Men fram på småtimmarna började kvinnan snarka:
- R-r-r-r-k-k… den är inte laddad..r-r-r-k-k-k-k.
Luffaren var inte sen att fatta vinken. Han klev upp i hennes säng och kröp under täcket.
Efter en stund, när han lagt sig på golvet igen började även dottern snarka.
- R-r-r-rk-k-k-…här också…r-r-r-k-k-k…här också.
Luffaren var inte nödbedd utan kröp upp i hennes säng också.
När han åter kommit ner på golvet började modern snarka igen:
- R-r-r-r-k-k-k-… en gång till… r-r-r-k-k-k-… en gång till.
Men luffaren tyckte att det nu var nog med dumheter, och klargjorde med egna snarkningar:
- R-r-r-r-k-k… den är inte laddad..r-r-r-k-k-k-k… den är inte laddad..
Pastorn och den sista önskningen
Den mycket gamla fröken Adele ligger på sitt yttersta. Pastorn blir kallad till hennes dödsbädd och han läser för henne ur bibeln. Avslutningsvis frågar han gamla fröken Adele om hon har någon sista önskan.
- Jo, säger gumman, det är så att jag aldrig haft en karl i mitt liv och nu undrar jag om inte pastorn kunde skaffa mig någon, så en får känna på hur det smakar. Han ska inte behöva göra det gratis, jag betalar gärna femtio kronor till den karl som vill hjälpa mig.
Pastorn tänker på sin dräng som jämt är utan pengar och lovar att hjälpa gumman med att skaffa en karl.
Han går till drängen och berättar om gummans sista vilja och att drängen får femtio kronor av gumman om han sköter sig. Drängen ger sig i väg till gumman.
Efter några timmar börjar prästen att sakna drängen. Han väntar och väntar, men ingen dräng. Slutligen beger han sig iväg till gumman igen. Inkommen i stugan ser han sig om.
Ingen gumma syns till, drängen sitter ensam på en stol.
- Var har du gjort av gumman? säger prästen.
- Hon har sprungit till banken efter mer pengar, svarar drängen.
Den mycket gamla fröken Adele ligger på sitt yttersta. Pastorn blir kallad till hennes dödsbädd och han läser för henne ur bibeln. Avslutningsvis frågar han gamla fröken Adele om hon har någon sista önskan.
- Jo, säger gumman, det är så att jag aldrig haft en karl i mitt liv och nu undrar jag om inte pastorn kunde skaffa mig någon, så en får känna på hur det smakar. Han ska inte behöva göra det gratis, jag betalar gärna femtio kronor till den karl som vill hjälpa mig.
Pastorn tänker på sin dräng som jämt är utan pengar och lovar att hjälpa gumman med att skaffa en karl.
Han går till drängen och berättar om gummans sista vilja och att drängen får femtio kronor av gumman om han sköter sig. Drängen ger sig i väg till gumman.
Efter några timmar börjar prästen att sakna drängen. Han väntar och väntar, men ingen dräng. Slutligen beger han sig iväg till gumman igen. Inkommen i stugan ser han sig om.
Ingen gumma syns till, drängen sitter ensam på en stol.
- Var har du gjort av gumman? säger prästen.
- Hon har sprungit till banken efter mer pengar, svarar drängen.
Och till sist nå´t till alla Norrmän på forumet..
En frue klaget over at hun hadde så små bryster
- ...men det er det vel ikke noe å gjre med, sa hun til sin mann.
- Jo, det er det, sa han, du skal gni deg godt mellom brystene med toalettpapir et par ganger om dagen.
- Nå tuller du, sa hun.
- Nei, sa han, du kan bare se hvordan det har gått med baken din!

En frue klaget over at hun hadde så små bryster
- ...men det er det vel ikke noe å gjre med, sa hun til sin mann.
- Jo, det er det, sa han, du skal gni deg godt mellom brystene med toalettpapir et par ganger om dagen.
- Nå tuller du, sa hun.
- Nei, sa han, du kan bare se hvordan det har gått med baken din!
Bra övningstillfälle på engelska...
Once it was a woman, whos husband worked in the army, so he visited her max 2 times a year... so after a while... she begun to miss the sex, so she went to a dildo-store, to buy a vibrator.
In the shop, it was alot of vibrators... and the woman was new on this area, so she asked a man who worked in the store, he showed her a glass vibrator, and said:
- This is a very good vibrator, but if it breaks... it will hurt alot, so they whent to another, but she could not find one she liked... after a while she saw a wooden box who was on a table, and she asked:
- Whats in that box?, and the man answered:
- This is a magic vibrator, just say - magic vibrator, and then the area you want to be vibrated
She thaught that sounded nice, so she bought it...
While she was driving home, she took up the vibrator and said - magic vibrator, my shoulders, and it started vibrating her shoulders...
After a while she felt so good, so she screamed:
- MAGIC VIBRATOR, MY PUSSY!!! and it started vibrating her pussy. Then she got an orgasm, and crashed into a car...
When the police arrived, he asked her:
- Why did you crash into the car? and she answered:
- Well.... I bought this magic vibrator... and i made it vibrate my shoulders.. and after a while.. I made it vibrate my pussy, then I got an orgasm and crashed into the car...
Then the police laughed and said:
- Hahaha, magic vibrator... my ass!
Once it was a woman, whos husband worked in the army, so he visited her max 2 times a year... so after a while... she begun to miss the sex, so she went to a dildo-store, to buy a vibrator.
In the shop, it was alot of vibrators... and the woman was new on this area, so she asked a man who worked in the store, he showed her a glass vibrator, and said:
- This is a very good vibrator, but if it breaks... it will hurt alot, so they whent to another, but she could not find one she liked... after a while she saw a wooden box who was on a table, and she asked:
- Whats in that box?, and the man answered:
- This is a magic vibrator, just say - magic vibrator, and then the area you want to be vibrated
She thaught that sounded nice, so she bought it...
While she was driving home, she took up the vibrator and said - magic vibrator, my shoulders, and it started vibrating her shoulders...
After a while she felt so good, so she screamed:
- MAGIC VIBRATOR, MY PUSSY!!! and it started vibrating her pussy. Then she got an orgasm, and crashed into a car...
When the police arrived, he asked her:
- Why did you crash into the car? and she answered:
- Well.... I bought this magic vibrator... and i made it vibrate my shoulders.. and after a while.. I made it vibrate my pussy, then I got an orgasm and crashed into the car...
Then the police laughed and said:
- Hahaha, magic vibrator... my ass!
Avmagringskurers effektivitet
Den alltför tjocke herr Karlson insåg att han måste banta. När han en dag gick förbi ett bantingsinstitut beslutade han sig för att göra slag i saken.
Damen i kassan visade honom programmet. Det fanns två kurer att välja på, en för 100 kr och en för 500 kr.
- Jag börjar väl med den för 100 kr.Var så god och ta av er, sa damen, när hon fört in honom i ett angränsande rum.
I andra änden av det stora rummet satt en vacker flicka alldeles naken.
- Om du får tag i mig står jag helt till ditt förfogande, ropade hon och sprang iväg.
Tjocke Fredriksson sprang som aldrig förr och kunde lämna institutet glad och lycklig och 2 kilo lättare.
Två veckor senare bestämde sig tjocke Fredriksson att åter bli av med några kilon. Han tänkte på hur bra den förra kuren hade varit och beslutade sig därför att slå på stort och ta 500-kronorskuren.
Nu fördes herr Fredriksson till ett annat rum och när han klätt av sig öppnades en dörr och in kom en kraftig neger helt naken:
- Om jag får tag i dig, står du helt till mitt förfogande.
Den alltför tjocke herr Karlson insåg att han måste banta. När han en dag gick förbi ett bantingsinstitut beslutade han sig för att göra slag i saken.
Damen i kassan visade honom programmet. Det fanns två kurer att välja på, en för 100 kr och en för 500 kr.
- Jag börjar väl med den för 100 kr.Var så god och ta av er, sa damen, när hon fört in honom i ett angränsande rum.
I andra änden av det stora rummet satt en vacker flicka alldeles naken.
- Om du får tag i mig står jag helt till ditt förfogande, ropade hon och sprang iväg.
Tjocke Fredriksson sprang som aldrig förr och kunde lämna institutet glad och lycklig och 2 kilo lättare.
Två veckor senare bestämde sig tjocke Fredriksson att åter bli av med några kilon. Han tänkte på hur bra den förra kuren hade varit och beslutade sig därför att slå på stort och ta 500-kronorskuren.
Nu fördes herr Fredriksson till ett annat rum och när han klätt av sig öppnades en dörr och in kom en kraftig neger helt naken:
- Om jag får tag i dig, står du helt till mitt förfogande.
Medicinskt eperiment
En kvinna kom till sin gynekolog en dag och sa: - Jag har inte fått sex med min man på ett halvår. Han har inte lust längre.
- Ja men då ska du pröva detta på honom! sa gynekologen och tog fram en liten pillerburk.
- Detta är bara en experiment medicin så vi vet inte va den kan ha för biverkningar.Ge honom ett piller och berätta vad som händer.
Kvinnan tog pillerburken och gick hem.
Dagen efter ringde hon till gynekologen och sa förtjust:
- Han tände direkt, vi hade sex i två timmar. Men säg mig, vad händer om jag ger honom två piller?
- Vet inte, prova, sa gynekologen.
Dagen efter ringde hon igen.
- Åhhh, i natt hade vi sex i fem timmar. Men säg mig vad händer om jag ger honom 5 piller?
Dagen efter ringde en utmattad men glad kvinna. - Inatt höll han på hela natten, vad skulle hända om jag gav honom hela burken?
- Ingen aning, du får väl prova sa gynekologen.
Under två veckor hördes ingenting från kvinnan.
Men efter nästan tre veckor ringer en dag telefonen hos gynekologen och en ung pojkröst hörs i andra änden.
- Var det du som gav mamma den där konstiga medicinen som hon matat farsan med?
- Ja det var jag. Har den fungerat?
- Det kan man lugnt säga.
- Morsan är död, syrran är gravid, jag har ont i häcken och nu sitter han i ett hörn och säger, kom kissen, kss, kss, kss
En kvinna kom till sin gynekolog en dag och sa: - Jag har inte fått sex med min man på ett halvår. Han har inte lust längre.
- Ja men då ska du pröva detta på honom! sa gynekologen och tog fram en liten pillerburk.
- Detta är bara en experiment medicin så vi vet inte va den kan ha för biverkningar.Ge honom ett piller och berätta vad som händer.
Kvinnan tog pillerburken och gick hem.
Dagen efter ringde hon till gynekologen och sa förtjust:
- Han tände direkt, vi hade sex i två timmar. Men säg mig, vad händer om jag ger honom två piller?
Dagen efter ringde hon igen.
- Åhhh, i natt hade vi sex i fem timmar. Men säg mig vad händer om jag ger honom 5 piller?
Dagen efter ringde en utmattad men glad kvinna. - Inatt höll han på hela natten, vad skulle hända om jag gav honom hela burken?
- Ingen aning, du får väl prova sa gynekologen.
Under två veckor hördes ingenting från kvinnan.
Men efter nästan tre veckor ringer en dag telefonen hos gynekologen och en ung pojkröst hörs i andra änden.
- Var det du som gav mamma den där konstiga medicinen som hon matat farsan med?
- Ja det var jag. Har den fungerat?
- Det kan man lugnt säga.
- Morsan är död, syrran är gravid, jag har ont i häcken och nu sitter han i ett hörn och säger, kom kissen, kss, kss, kss
- MrKnopfler
- Phone Number: 0705919847
Mats B är på G idag 
"A car is just fast enough when you stand in front
of it in the morning and are afraid to unlock it."
-Walter Röhrl
-Walter Röhrl
- MrKnopfler
- Phone Number: 0705919847
Forumets clown? 
"A car is just fast enough when you stand in front
-Walter Röhrl
-Walter Röhrl
En äldre man var hos doktorn och blev undersökt noggrant.
Sedan frågade doktorn honom:
- När hade du sex senast?
Han bad att få låna telefonen och ringde hem.
Hans fru lyfte på luren och mannen sa genast:
- Hej, när hade vi sex senast?
Det blev tyst en stund... Sedan frågade frun:
- Vem är det som ringer ?
Magistern till klassen:
- I morgon är det årets viktigaste prov och jag accepterar inga ursäkter för att inte vara med! Möjligen en kärnkraftsolycka, svår personlig skada eller nära anhörigs bortgång!
Hela klassen nickar instämmande, utom klassens lustigkurre som frågar:
- Men om jag skulle komma i morron fullständigt utmattad p.g.a. intensiv sexuell aktivitet då?
Magistern ler sitt vänligaste leende och svarar:
- Då antar jag att du får skriva med andra handen!
Sedan frågade doktorn honom:
- När hade du sex senast?
Han bad att få låna telefonen och ringde hem.
Hans fru lyfte på luren och mannen sa genast:
- Hej, när hade vi sex senast?
Det blev tyst en stund... Sedan frågade frun:
- Vem är det som ringer ?
Magistern till klassen:
- I morgon är det årets viktigaste prov och jag accepterar inga ursäkter för att inte vara med! Möjligen en kärnkraftsolycka, svår personlig skada eller nära anhörigs bortgång!
Hela klassen nickar instämmande, utom klassens lustigkurre som frågar:
- Men om jag skulle komma i morron fullständigt utmattad p.g.a. intensiv sexuell aktivitet då?
Magistern ler sitt vänligaste leende och svarar:
- Då antar jag att du får skriva med andra handen!