på vårat forum. hur många finns det?
jag har
2st 272 pro-mod
1st reedcase 305 pro-mod.
så fyll på med med era pro-moddar
Ska bli intressant att få se en Pro Mod på nära hållJimmy wrote:På Tisdag anländer min Pro-mod 30,5 från Andreas.
Oh nooo... Det är hemligt serru...Mcd powa wrote:Jag skulle vilja se foton på en isär skruvad pro mod men det lär man väl aldrig få uppleva....
Du får väl se till att nån kompis skaffar en Pro ModMcd powa wrote:Jag skulle vilja se foton på en isär skruvad pro mod men det lär man väl aldrig få uppleva....
VA 14 st !!Egon wrote:Det er levert totalt 14 PRO MOD til Sverige fra dens fødsel.........
Tror jag ej, då det är förbaskat dyrt att ha produkter som dessa ståendes i lager...J.A racing wrote:Sen har väl tex Swedrc några på lager, så alla 14 är nog inte ute hos kund än.
Det kan nok alle butikkene, inkl RC-Racing, skrive under på.......jeg kan jo bare svare for oss, og vi har vel rundt 57 kunder i sverige (med ordre over 4.000,-, tok en rask titt i shopen).......og det er vel kun 3 stk av de her på forumet tror jeg....så det er nok i sverige som i norge, maaange doldisar....Mcd powa wrote:Det måste ju finnas rätt många doldisar i Sverige med ls bil ! han som köpte min gamla rr tex figurerar ju inte här vad jag vet.
Users browsing this forum: No registered users and 13 guests