MMR Mondays
- Rallyfinnen
Re: MMR Mondays
Jag vänntar också på min grejer.. men han lovade att dom skulle komma denna veckan.. men vi får se!!
- Rallyfinnen
Jag fick svar på mailen och dom skyllde på att dom inte kunde hitta ett DDM batteripack jag beställt, och undrade dom kunde skicka ett annat istället.
Jag skrev tillbaka att dom kan skicka i princip vad som helst bara jag får mina diffdrev snabbt
Få väl se hur det går..
Jag skrev tillbaka att dom kan skicka i princip vad som helst bara jag får mina diffdrev snabbt
Få väl se hur det går..
Det som är irriterande är ju att de inte hör av sig direkt om det är något som strular utan att det är kunden som ska göra detta. Skum kundservice 
Letar Baja 5B
- Rallyfinnen
Jo, inte så dom antränger sig direkt..
Om dom fick iväg grejerna nu så är det väl ok för min del, men fortsätter dom fippla så kommer jag aldrig handla något där igen.
Om dom fick iväg grejerna nu så är det väl ok för min del, men fortsätter dom fippla så kommer jag aldrig handla något där igen.
Jag tycker också att dom har blivit tröga på senare tid..Tidigare har det fungerat bra för mig.
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
- J.A racing
Ja konstigt är det i alla fall. Funkade bra tidigare men nu drar jag mig för att beställa nått där faktiskt. 
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
Jag har en beställning som jag väntar på, och det är nog sista gången som jag beställer där.dom är inte ens värda att vara
sponsorer till detta forum..(kanske lite över drivet.)
sponsorer till detta forum..(kanske lite över drivet.)
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
- Rallyfinnen
Jag har tröttnat på MMR, dom har inte bekräftat att mina grejer är skickade (inget svar), så nu skickade jag ett mail och begärde att avbeställa ordern.
Diffdrevet ska vara skickat från tyskland nu (det var restat), så jag har ingen orsak att krångla mer med MMR.
Diffdrevet ska vara skickat från tyskland nu (det var restat), så jag har ingen orsak att krångla mer med MMR.
- MrKnopfler
- Phone Number: 0705919847
Tråkigt när det blir såRallyfinnen wrote:Jag har tröttnat på MMR, dom har inte bekräftat att mina grejer är skickade (inget svar), så nu skickade jag ett mail och begärde att avbeställa ordern.
"A car is just fast enough when you stand in front
of it in the morning and are afraid to unlock it."
-Walter Röhrl
of it in the morning and are afraid to unlock it."
-Walter Röhrl
- J.A racing
Dom borde tas bort från forumet så inte fler blir drabbade, jag har gjort min sista affär med dom i alla fall.
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
Så går ju våra tankar helt klart!!!
Har ni pratat med dom?S 500 R wrote:Så går ju våra tankar helt klart!!!
Letar Baja 5B
Mailde själv i går.. jag har ju inget fått heller!waqr wrote:Har ni pratat med dom?S 500 R wrote:Så går ju våra tankar helt klart!!!
Håller med. Ingen idè att ha en sponsor som inte sköter sig och som inga medlemmar kommer köpa något mer ifrån iallafall.J.A racing wrote:Dom borde tas bort från forumet så inte fler blir drabbade, jag har gjort min sista affär med dom i alla fall.
Har ni pratat med dom nåt Stefan?
Letar Baja 5B