Hehe...f*n vad fräckt! Det där kommer bli riktigt tufftjebogren wrote:då har man äntligen hittat och beställt dual axel till mitt beetle projekt, hittade en annan hemsida som hade den i lager![]()
http://www.gomeyer.com/rc-cars-scooters ... p-692.html
man får väl hoppas på att man inte blir blåst bara
Jebogrens FG MT Ghetto Basher
Re: Jebogrens FG MT Ghetto Basher
Letar Baja 5B
Du som testar allt... när blir det lustgas då???
waqr wrote:Hehe...f*n vad fräckt! Det där kommer bli riktigt tufftjebogren wrote:då har man äntligen hittat och beställt dual axel till mitt beetle projekt, hittade en annan hemsida som hade den i lager![]()
http://www.gomeyer.com/rc-cars-scooters ... p-692.html
man får väl hoppas på att man inte blir blåst bara
tack också Desperado fälgar runt om på alla 6 hjul
ja vem vet det blir väl nästa sak kanske tror dock att jag kommer få för mycke fäste med dubbla paddeldäck bak att den nu igen kommer dra mycket på bak hjulen kanske få ta tag i det igen att dreva om denS 500 R wrote:Du som testar allt... när blir det lustgas då???
Kan vara så.. men om man kör sprayen på 3:e kanalen så behöver man ju inte ha den från början!jebogren wrote:ja vem vet det blir väl nästa sak kanske tror dock att jag kommer få för mycke fäste med dubbla paddeldäck bak att den nu igen kommer dra mycket på bak hjulen kanske få ta tag i det igen att dreva om denS 500 R wrote:Du som testar allt... när blir det lustgas då???
jepp tror jag får gå ner till 20/44 om den ska gå att körawaqr wrote:Kör du original drevat idag? 16/48?
Kan vara så.. men om man kör sprayen på 3:e kanalen så behöver man ju inte ha den från början![/quote]
blir bara väldigt dyrt att köpa lustgas och ny sändare efter som min är 2 kanals sen kostar påfyllning av gasen en bra slant har kollat upp detta innan
blir bara väldigt dyrt att köpa lustgas och ny sändare efter som min är 2 kanals sen kostar påfyllning av gasen en bra slant har kollat upp detta innan
Hehe...då är du ju inne på onroad segmentets drevjebogren wrote:
jepp tror jag får gå ner till 20/44 om den ska gå att köra
Letar Baja 5B
vad har du på din fg 18 /46 eller ?waqr wrote:Hehe...då är du ju inne på onroad segmentets drevjebogren wrote:
jepp tror jag får gå ner till 20/44 om den ska gå att köraLär få en hyfsad toppfart med den drevningen. I och för sig går du ju ner en hel del på omkrets på hjulen men toppfarten lär ju öka en del ändå tycker jag.
Nej, kör 16/48. Har funderat på att byta till 18/46 men är lite rädd att tappa för mycket på botten om jag kör denna drevning med original däcken. Kanske skulle gå om man samtidigt bytte till en hårdare kopplingsfjäder.
Kör du original kopplingsfjäder?
Kör du original kopplingsfjäder?
Letar Baja 5B
har en racing fjäder på 8500 rpm,
så som bilen är nu går den upp på bakhjulen vid minsta lilla gas pådrag är väl oxå rädd att förlora botten draget om man drevar om den så man kanske ska nöja sig med 18/46 så där lite mitt i mellan
så som bilen är nu går den upp på bakhjulen vid minsta lilla gas pådrag är väl oxå rädd att förlora botten draget om man drevar om den så man kanske ska nöja sig med 18/46 så där lite mitt i mellan
man kan ju köpa lite olika drev i plast och prova lite
Exakt, det är ju bara att prova så märker man ju rätt snabbt vilken utväxling man gillar bäst.jebogren wrote:man kan ju köpa lite olika drev i plast och prova lite
Letar Baja 5B
idag fick jag mitt första par med paddeldäck nu vill man har resten också