Johns MCD RR Ultimate
Re: Johns MCD RR Ultimate
Den är riktigt läcker
Hur många uppsättningar däck fick du med egentligen? Vad har du för planer med bilen framöver? Måste vara svårt att uppgradera i någon större omfattning då den känns hyfsat komplett redan som standard 
Letar Baja 5B
Den bilen är så sjukt trevlig!!! Riktigt kanon köp!!
Nu får du sluta sätta press på mig. 
Nä, det har tyvärr inte hänt så mycket nytt roligt på byggfronten. Hoppas få lite tid över till det nu i vår, intresset har inte avtagit om ni tror det.
Nä, det har tyvärr inte hänt så mycket nytt roligt på byggfronten. Hoppas få lite tid över till det nu i vår, intresset har inte avtagit om ni tror det.
Låter bra det John! Ser fram emot mer uppdateringar under våren
(ingen press
)
Letar Baja 5B
Jojo, ni ska få uppdateringar så fort det kommer. 
Har just nu fullt upp med lite andra projekt, som att få lite struktur & ordning på rummet.
Och bara det är jobb nog.
Har just nu fullt upp med lite andra projekt, som att få lite struktur & ordning på rummet.
Och bara det är jobb nog.
Väntar med spänning!!!
Liten uppdatering med planer som jag har.
Jag tänker skicka in övre/undre bärbarmar, stötdämpartorn, stötdämpare mm, allt som blänker på svart-anodisering så fort jag fått arslet ur vagnen.
Tror nämligen att det kan bli snyggt, se bara dom befintliga projekten här på forumet.
Vad tycker ni, ska man lämna vissa smådelar orörda eller anodisera dom i en annan färg för kontrastens skull?
Jag tänker skicka in övre/undre bärbarmar, stötdämpartorn, stötdämpare mm, allt som blänker på svart-anodisering så fort jag fått arslet ur vagnen.
Tror nämligen att det kan bli snyggt, se bara dom befintliga projekten här på forumet.
Vad tycker ni, ska man lämna vissa smådelar orörda eller anodisera dom i en annan färg för kontrastens skull?
- huSSe
- Hedersmedlem
- Phone Number: 0706663366
det gör du rätt i! blir fint med eloxerat.
var lämnar du in nånstans?
var lämnar du in nånstans?
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
Finns en kille i Västberga som jag pratat med. Där ska jag lämna in mina 5T delar när jag samlat alla delar.. 
Stelunex: Västberga, det ligger ju runt hörnet. Ger du mig kontaktuppgifterna, så kan jag kolla upp dom.
huSSe: Har inte kommit så långt än att jag bestämt det. Ska se vilka som finns till hands.
huSSe: Har inte kommit så långt än att jag bestämt det. Ska se vilka som finns till hands.
Last edited by John on 12 Mar 2010, 19:07, edited 1 time in total.
Belox YtbehandlingJohn wrote:Stelunex: Västberga, det ligger ju runt hörnet. Ger mig du mig kontaktuppgifterna, så kan jag kolla upp dom.
huSSe: Har inte kommit så långt än att jag bestämt det. Sak se vilka som finns till hands.
Telefon: 08-195382
Telefax : 08-195382
Adress
Elektravägen 1
126 30 HÄGERSTEN
Ska dit när alla delar är hemma..
- J.A racing
Det tror jag blir helt kanon, man kan ju svart eloxera allt. Då tror folk att det är en Sport eller Comp på håll sen vid en närmre titt så kommer chocken
ULTIMATE! 
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
Personligen tycker jag det är synd att göra på en Ultimate.. men smaken är ju som baken.
InstämmerS 500 R wrote:Personligen tycker jag det är synd att göra på en Ultimate.. men smaken är ju som baken.
http://www.largescaleracing.se
info@largescaleracing.se
070-7910586
Nu kan jag även erbjuda mina kunder körning på våran offroad bana.
info@largescaleracing.se
070-7910586
Nu kan jag även erbjuda mina kunder körning på våran offroad bana.