ny mottagre
ny mottagre
Har köpt en till bil med orginal HPI 40 sändare/mottagare inkl variant på battleswitch (inte Killerbee). Ny ville jag kunna köra med min Futaba 3PM. Det gick inte connecta mot HPI mottagaren (har jag gjort fel?). Måste jag köpa en Futaba mottagare? vilket jag ändå vill kunna göra för att kunna nyttja alla funktioner? Kan någon lämna en utförlig utläggning eller länka till motsvarande.
Baja 5T OBR 30,5 VRC BigBore
Baja 5T G320 Dominator
3PM-X
Baja 5T G320 Dominator
3PM-X
Re: ny mottagre
Ja, det är en futaba mottagare du behöver. Det är väldigt sällan sändare o mottagare av olika märken är kompatibla.gcbossen wrote:Har köpt en till bil med orginal HPI 40 sändare/mottagare inkl variant på battleswitch (inte Killerbee). Ny ville jag kunna köra med min Futaba 3PM. Det gick inte connecta mot HPI mottagaren (har jag gjort fel?). Måste jag köpa en Futaba mottagare? vilket jag ändå vill kunna göra för att kunna nyttja alla funktioner? Kan någon lämna en utförlig utläggning eller länka till motsvarande.
Skickat från min SM-G930F via Tapatalk
MCD RR5-E Petrol KILLER 2.0 !
MCD RR5 2wd
Drakhammarn!
Pocket Losin
+ En massa annan "Mini RC", B.la Arrma Nero Bigrock, Mugen 1/8 truggy o buggy, Traxxas summit, Slash 4x4, Xray buggy, + några till!
MCD RR5 2wd
Drakhammarn!
Pocket Losin
+ En massa annan "Mini RC", B.la Arrma Nero Bigrock, Mugen 1/8 truggy o buggy, Traxxas summit, Slash 4x4, Xray buggy, + några till!
Tack. Det begränsar mina utvägar;)
Baja 5T G320 Dominator
3PM-X
Baja 5T G320 Dominator
3PM-X
Denna mottagare är den enda som är kompatibel med din radio ( om du inte vill köpa Futaba original ).
Har haft en själv & den funkade bra .
& är betydligt billigare än Futabas..
https://hobbyking.com/en_us/orangerx-gr ... eiver.html

Har haft en själv & den funkade bra .
& är betydligt billigare än Futabas..

https://hobbyking.com/en_us/orangerx-gr ... eiver.html

MCD UltimateCarbon K600 TWIN
SUPER!
Om jag ändå ska beställa lite därifrån ska man kanske passa på. What else!? Tips på bra att ha grejer tack. Tex LiFe mottagarpack mm mm
Om jag ändå ska beställa lite därifrån ska man kanske passa på. What else!? Tips på bra att ha grejer tack. Tex LiFe mottagarpack mm mm
Baja 5T G320 Dominator
3PM-X
Baja 5T G320 Dominator
3PM-X