Jag började med Radiostyrt som liten och bilen jag började med var en 1:8 men med tiden som gick så gick jag ifrån den lilla skalan och började med 1:5 skalan. Den Första 1:5 bilen jag hade var en Redcat Rampage MT som jag gjorde om till Silver som en rolig hobby (Vilket vissa inte uppskattade
För bara något år sedan sålde jag Monster trucken och inhandlade en HPI Baja 5b SS som jag är sjukt nöjd med Och kommer nog ha kvar den så länge som det går
Och kommer nog göra om den så mycket jag kan och byta ut o testa olika upgrades o delar
Hoppas detta är lite intressant så ses vi snart igen! Hej svejs
Hoppas ni gillar det som kommer nedan
Nu är äntligen bajan ganska färdig gjord ska köpas en ny olackerad kaross som ska lackeras svart/gul o lite andra saker, Hoppas på att den blir snygg och att andra som ser den kommer tycka det samma
5e plats i Baja tävling Mjölby 2016, Fick liten puckla så vart nöjd
Jävla karosser håller ju inte för någonting
Äntligen ett outwear på starten tackar Dave för det

Gjorde en liten spec på båda sidor för att inte skiten skulle böja sig neråt i backen när man kör.. vilket den hade en tendens på att göra!

Så här blir det när man kör av banan och rakt in i ett träd med taket först.. (Jävla träd överallt
Hoppas att dem som ska till Sandhem, Tunarp bashland den 7/5 får det bra vi ses kanske där nån gång framöver!
Har ni frågor om bilen eller annat kommentera gärna så ska jag försöka svara på dem

samt rengjort och oljat in filter allt klart. Känns riktigt skönt