Hur kan man släppa nyheten om vilken bil man ska köpa på RSB förstJ.A racing wrote:Det står avslöjjat på RSB vad det blev, coolt MCD powa nu var jag lite avis faktiskt. Grattulerar till en riktigt grym bil!
LS RC-båtar
Re: LS RC-båtar
Letar Baja 5B
Det undrar jag med...waqr wrote:Hur kan man släppa nyheten om vilken bil man ska köpa på RSB förstJ.A racing wrote:Det står avslöjjat på RSB vad det blev, coolt MCD powa nu var jag lite avis faktiskt. Grattulerar till en riktigt grym bil!![]()
- sideburn80
Jag vill verkligen faktiskt, men det är ju plånboken som bestämmer.waqr wrote:Är du seriös om att skaffa en sån här båt?sideburn80 wrote:Har inte Mcd powa en bensin-båt som han skulle kunna dela med sig av här på forat?
Efter att jag pratade med madmike så vet jag varken ut eller in om vad jag ska göra, för tidigare hade jag funderingar på en Rally och en sån vill jag fortfarande ha??
Det här skit-svårt, men det ena kanske inte behöver utesluta det andra.
Än du då waqr?
Nja...är sugen som f*n men det som stoppar lite är ju att man helst ska ha en 1:1 båt också.sideburn80 wrote:Jag vill verkligen faktiskt, men det är ju plånboken som bestämmer.waqr wrote:Är du seriös om att skaffa en sån här båt?sideburn80 wrote:Har inte Mcd powa en bensin-båt som han skulle kunna dela med sig av här på forat?
Efter att jag pratade med madmike så vet jag varken ut eller in om vad jag ska göra, för tidigare hade jag funderingar på en Rally och en sån vill jag fortfarande ha??
Det här skit-svårt, men det ena kanske inte behöver utesluta det andra.
Än du då waqr?
Letar Baja 5B
-
Ntch in da dirt
Ska se om jag hittar bilden jag hade ute på tradera annars har jag nog inte bild på min båt som jag hade.
sålt av en fg, 3 mcd samt en nutech MME. Nu hägrar större leksaker riktiga fordon som jag själv kan köra .
Extrem lek med elden är kasta bensin på lågorna
- sideburn80
Okej, jag har en liten rackare till båt med en liten 2,5hk motor, men det räcker. Så det är bara att komma upp när du ska köra med båtenwaqr wrote: Nja...är sugen som f*n men det som stoppar lite är ju att man helst ska ha en 1:1 båt också.
-
Ntch in da dirt
Det är mycket säkerhets tänk kring en rc båt också . Jag har haft en kyosho jet stream innan jag köpte stora båten.
Den fick in vatten i elektroniken till styr servot som låste sig med fullt utslag till vänster.
Båten drog iväg in under bryggan ett varv in på barnområdet sedan in under bryggan igen sedan Pang rakt in i ett flytblock sedan var det bara flisor kvar av det skrovet.
Den fick in vatten i elektroniken till styr servot som låste sig med fullt utslag till vänster.
Båten drog iväg in under bryggan ett varv in på barnområdet sedan in under bryggan igen sedan Pang rakt in i ett flytblock sedan var det bara flisor kvar av det skrovet.
sålt av en fg, 3 mcd samt en nutech MME. Nu hägrar större leksaker riktiga fordon som jag själv kan köra .
Känns osm killswitch är det första man får köpa till en sådan båt!!
- sideburn80
Satan i gatan vad det bär i väg när man börjar räkna lite...
Blev ju skit sugen på först på mystic c5000 http://206.206.85.209/xtdoc/Details.asp ... ore=mhzusa" onclick="window.open(this.href);return false; men när jag såg att det kanske blev lite väl, så såg jag Kiton båten http://206.206.85.209/xtdoc/Details.asp ... ore=mhzusa inte fy skam den heller, mums filibabba
Blev ju skit sugen på först på mystic c5000 http://206.206.85.209/xtdoc/Details.asp ... ore=mhzusa" onclick="window.open(this.href);return false; men när jag såg att det kanske blev lite väl, så såg jag Kiton båten http://206.206.85.209/xtdoc/Details.asp ... ore=mhzusa inte fy skam den heller, mums filibabba
Ja, du verkar ju ha snöat in på båtar totalt nu... så nu vill vi se en till vimmerbyträffen...
Ligger det nån sjö alldeles i närheten av där vi ska köra?S 500 R wrote:Ja, du verkar ju ha snöat in på båtar totalt nu... så nu vill vi se en till vimmerbyträffen...
Letar Baja 5B
Ja, det kan man väl säga... inte gångavstånd... det är inte långt till något i Vimmerbywaqr wrote:Ligger det nån sjö alldeles i närheten av där vi ska köra?S 500 R wrote:Ja, du verkar ju ha snöat in på båtar totalt nu... så nu vill vi se en till vimmerbyträffen...
Låter bra det.....då kanske man skulle göra iordning min Kyosho Viper och ta ett race med Sideburn 
Letar Baja 5B