Är han aldrig hemma eller???waqr wrote:Nu ska jag försöka lämna tillbaka Stefans spel för 3:e gången.......
Vad gör DU just nu?
Re: Vad gör DU just nu?
Nej, men nu äntligen var han det. Gött att bli av med skiten till slut!
Letar Baja 5B
Evigt tackasam!!! Tackar för hjälpen än en gång!!waqr wrote:Nej, men nu äntligen var han det. Gött att bli av med skiten till slut!
Hehe...det är lugnt Stefan!S 500 R wrote:Evigt tackasam!!! Tackar för hjälpen än en gång!!waqr wrote:Nej, men nu äntligen var han det. Gött att bli av med skiten till slut!
Letar Baja 5B
Nu finns det nya kategorier...
Japp.. kolla!!waqr wrote:Nya kategorier?
Ser bra ut. Kul att bredda forumet lite när det verkar finns många som är intresserade av annat än bara LS bilar!
Last edited by waqr on 24 Jan 2010, 18:00, edited 1 time in total.
Letar Baja 5B
Tror det!! Nu ska jag bara flytta trådar.waqr wrote:Ahh....blir perfekt
Nån som kan svara på detta?waqr wrote:Nu ska jag ut och skruva. Ni som monterat TR gearplaten, går det att montera denna utan att behöva ta bort bromsfyrkanten?
Letar Baja 5B
Om det är den som bromsen siter på så går det inte ,för på broms sexkanten så sitter det en plast ring som skall bort..(Om det är rätt del jag tänker på )
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
- J.A racing
Fast Eddy har en schysst film på tuben ang detta!waqr wrote:Nån som kan svara på detta?waqr wrote:Nu ska jag ut och skruva. Ni som monterat TR gearplaten, går det att montera denna utan att behöva ta bort bromsfyrkanten?
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
Tack för svaren....jo jag såg filmen men jag tänkte om det gick att montera den utan att behöva ta bort bromsfyrkanten + plastringen...
Letar Baja 5B
- MrKnopfler
- Phone Number: 0705919847
Jadå, lite lång bara att sitta i trång biosalongmadmike83 wrote:var snabba cash bra???MrKnopfler wrote:Jag ska också på bio idag=) Igår blev det Snabba Cash i Sundsvall och idag blir det Alvin Och Gänget 2 i Ånge=)
"A car is just fast enough when you stand in front
of it in the morning and are afraid to unlock it."
-Walter Röhrl
of it in the morning and are afraid to unlock it."
-Walter Röhrl
Nix, plast ringen skall inte användas.waqr wrote:Tack för svaren....jo jag såg filmen men jag tänkte om det gick att montera den utan att behöva ta bort bromsfyrkanten + plastringen...
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S