nyheter och Hop ups till hpi baja
Re: nyheter och Hop ups till hpi baja
Visserligen är det svårt att veta hur kasst/bra Integy är. Då jag vet hur rabiata en del jänkare kan vara med sin märkes-patriotism... Jag vet att många hatar dom till stor del för att de kopierar friskt. Hade till och med en diskussion med nån dåre "over there" som på fullaste allvar hävdade att HPI har sin tillverkning i staterna...

Nu har jag inte lusläst de senaste inläggen här men vad är det som gör att Integy är så dåliga? Passform, design, ytfinish?
Letar Baja 5B
Jag tror inte dom är dåliga... amrikanarna är bara sura för att dom koppar andra... jag hade som sagt integy grejer på min 1/10 bil... och dom var hur bra som helst.waqr wrote:Nu har jag inte lusläst de senaste inläggen här men vad är det som gör att Integy är så dåliga? Passform, design, ytfinish?
- J.A racing
Tror jag hade lite Integy på mina Revo truckar när jag hade dom och jag var nöjd.
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
Noen ganger forundrer det meg hvor lite mange "over ther" kan og vet.....i mange tilfeller skjønner de ingenting..ICON wrote:Visserligen är det svårt att veta hur kasst/bra Integy är. Då jag vet hur rabiata en del jänkare kan vara med sin märkes-patriotism... Jag vet att många hatar dom till stor del för att de kopierar friskt. Hade till och med en diskussion med nån dåre "over there" som på fullaste allvar hävdade att HPI har sin tillverkning i staterna...![]()
Jan-Erik
http://www.pro-racing.no
http://www.pro-racing.no
Känns så många gånger!!!Egon wrote:Noen ganger forundrer det meg hvor lite mange "over ther" kan og vet.....i mange tilfeller skjønner de ingenting..ICON wrote:Visserligen är det svårt att veta hur kasst/bra Integy är. Då jag vet hur rabiata en del jänkare kan vara med sin märkes-patriotism... Jag vet att många hatar dom till stor del för att de kopierar friskt. Hade till och med en diskussion med nån dåre "over there" som på fullaste allvar hävdade att HPI har sin tillverkning i staterna...![]()
Denna var lite läcker som starter kåpa:
http://www.davesmotors.com/s.nl/c.88503 ... id.6951/.f" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.davesmotors.com/s.nl/c.88503 ... id.6951/.f" onclick="window.open(this.href);return false;

Letar Baja 5B
Det är ju SkoPod kopan..
Japp....denna passar tydligen till originalmotorn!
Letar Baja 5B
Perfekt... då ska jag ha en sådan... den är ju riktigt snygg.
Jo, den var faktiskt riktigt snygg. Undra hur mycket skydd den ger med tanke på att man inte lär kunna använda outwear på den. Den ser ju lite mer skyddad ut än original. Fast det är klart den lär väl gå att "klä" med ett tunnt nät innifrån.
Letar Baja 5B
Jag vill bara ha den för att den är snyggwaqr wrote:Jo, den var faktiskt riktigt snygg. Undra hur mycket skydd den ger med tanke på att man inte lär kunna använda outwear på den. Den ser ju lite mer skyddad ut än original. Fast det är klart den lär väl gå att "klä" med ett tunnt nät innifrån.
Ja, ibland behövs inget mer skäl än det för ett köp 
Letar Baja 5B
Nä, faktiskt inte... man får byta när man bashar...waqr wrote:Ja, ibland behövs inget mer skäl än det för ett köp