På måndag verkar det som att paketet från DDM dyker upp. Kommer väl eventuellt börja plocka isär bilen i helgen, blir ju som en del att göra då grejerna dyker upp =)
Pepi´s Wide scorpion!
Re: Pepi´s Wide scorpion!
Fick hem ett gäng oljor idag, beställde igår eftermiddag och kom med posten idag. Kullagergrossisten är härliga att ha å göra med. Beställde allt mellan 25 och 40wt, har inte bestämt än vilken jag ska köra med men nu har jag iaf alternativ 
På måndag verkar det som att paketet från DDM dyker upp. Kommer väl eventuellt börja plocka isär bilen i helgen, blir ju som en del att göra då grejerna dyker upp =)
- Dave
- Site Admin
- Phone Number: 0706318394
Ser fram emot mer bilder !pepi wrote:Fick hem ett gäng oljor idag, beställde igår eftermiddag och kom med posten idag. Kullagergrossisten är härliga att ha å göra med. Beställde allt mellan 25 och 40wt, har inte bestämt än vilken jag ska köra med men nu har jag iaf alternativ
Jojoooo, det kommer! Både på demontering av befintlig utrustning och montering av ny utrustning 
Jahapps.. Måndag är här och inget paket.. Har enligt sökningen https://www.fedex.com/fedextrack/index. ... ry_code=se blivit
Står ju att beräknad leverans skall vara idag....
Hittar inget på posten då jag söker på numret... LessÖverlämnad till behörig agent för slutleverans
Jag brukar ringa till dom...Då finns det chans att det löses smidigt..
MCD UltimateCarbon K600 TWIN
Men... Som jag fattat det så ska inte detta paket gå att söka på posten.. Måste det inte vara "EC" i början av numret?
Re: Sv: Pepi´s Wide scorpion!
Pratade med posten just som i sin tur hänvisade mig till Fedex då det tydligen skulle vara dom själva som skulle köra ut. Ringde upp Fedex och dom hänvisade till posten då paketet var lämnat till dom........... Fick iaf ett försändelsenummer av Fedex och paketet kanske dyker upp imorgon. Var sorterat och skickat vidare från Uppsala imorse. Fast det ska väl stanna i både Ånge ett dygn och Luleå ett dygn och sorteras före... Hatar posten...
Jaha...du har samma tur med Posten som jag ser jag
ALLTID strul 
Det är väl inte så mycket strul mer än att jag bor i landsänden gud och hela sverige glömt bort. Men grejerna är iaf på svensk mark.. I värsta fall får jag väl kasta mig i bilen och åka söderöver och hämta skitenPyspunka wrote:Jaha...du har samma tur med Posten som jag ser jagALLTID strul
Ja på tal om "Gud" så har vi väldigt mycket av den varan här i Jönköping! smeknamnet på staden e "Lilla jerusalem" det säger väl en delpepi wrote:Det är väl inte så mycket strul mer än att jag bor i landsänden gud och hela sverige glömt bort. Men grejerna är iaf på svensk mark.. I värsta fall får jag väl kasta mig i bilen och åka söderöver och hämta skitenPyspunka wrote:Jaha...du har samma tur med Posten som jag ser jagALLTID strul
Det är konstigt att posten kan ta betalt som dom gör då utländska fraktfirmor oftast är billigare, snabbare och levererar diirekt till dörren =)
Jamen djävulen och Murphy måste ju få vara inblandad ibland..
Haha..jag e rätt trött på dompepi wrote:Jamen djävulen och Murphy måste ju få vara inblandad ibland..
Jag hoppas bara paketet dyker upp imorgon.. Svärmor skulle tydligen komma hit(på tal om Murphy och djävulen) och få får jag en perfekt ursäkt att hålla mig borta. Är ju trots allt 11 dagar sen jag beställde, börjar bli smått otålig 
Haha...ja men vilken av dom e hon "Murphy" eller?pepi wrote:Jag hoppas bara paketet dyker upp imorgon.. Svärmor skulle tydligen komma hit(på tal om Murphy och djävulen) och få får jag en perfekt ursäkt att hålla mig borta. Är ju trots allt 11 dagar sen jag beställde, börjar bli smått otålig
Jag VET hur du känner/ jag har fått vänta hela vintern på paket pga strul, jag har beställt många pryttel paket senaste 6 månaderna o det e säkert ca 90% som har strulat för mig...men jag håller tummarna för att du får grejerna imorgon/ så du kan smita ifrån din svärmor lite snyggt
Skulle gissa att det är Murphy som skickat djävulen 
Gud verkar då vara på min sida idag..
Gud verkar då vara på min sida idag..