födelsedags tråden!!!!
Re: födelsedags tråden!!!!
Grattis Svahnen!
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
Tackar grabbar! (eller gubbar kanske är mer befogat?)
Nu kan jag nog skrapa ihop tillräckligt med stålar för att få ihop bilen (igen)!
Nu kan jag nog skrapa ihop tillräckligt med stålar för att få ihop bilen (igen)!
Stampede 4x4
Rustler
Ibland saknar jag min HPI Baja även om den var dyrare i drift än min flickvän...
Rustler
Ibland saknar jag min HPI Baja även om den var dyrare i drift än min flickvän...
Gubbar?! WTF?!

Haha allt är relativt vetttuRobban wrote:Gubbar?! WTF?!![]()
Btw, har du svarat på mitt PM? Det står att jag har "1 nytt meddelande" och jag har fått mail om att jag fått ett PM men jag har inget oläst och det senaste är från igår...
Stampede 4x4
Rustler
Rustler
Dy har nog fullt i inkorgen.. Radera några gamla
Man tackar! O Dave, bättre sent än aldrig.
Du har så rätt Robban, den var full så jag tog bort de hundra äldsta i både inkorg och skickade. Står dock fortfarande
" Du har 1 personligt meddelande som hålls tillbaka på grund av full mapp.
Släpp alla tillbakahållna meddelanden… de kommer sorteras in i passande mapp om det finns tillräckligt med plats."
Du har så rätt Robban, den var full så jag tog bort de hundra äldsta i både inkorg och skickade. Står dock fortfarande
" Du har 1 personligt meddelande som hålls tillbaka på grund av full mapp.
Släpp alla tillbakahållna meddelanden… de kommer sorteras in i passande mapp om det finns tillräckligt med plats."
Stampede 4x4
Rustler
Rustler
Grattis TeamSix (frugan) på bemärkelsedagen 
Grattis Micke..
Grattis Packo.
Grattis Packo!