Robban´s 5T
Re: Sv: Robban´s 5T
Haha! Är nån sugen så finns en dogpile 29.5 +5 komplett med ProPipe och tr v2 start och 990 fugge.
Bäst att följa vår allsmäktige ledare så man inte får nån hemsk förbannelse över sej 
Re: Robban´s 5T
Nu är jag ju inte någon vanligt påve, men skaffar du dig en twin så skall jag invitera dig till vårat sällskap.
En hint om hur det ser ut tidigt på kvällen....

En hint om hur det ser ut tidigt på kvällen....
Nej fan. Skiter i Twin bygget. Hur mkt som helst som man inte får andvändning för juh!
Nu får den rulla som den är!
- Dave
- Site Admin
- Phone Number: 0706318394
Tänk på hur fort och långt ut i skogen du skulle komma med en twinmotor......skulle ju göra både en och två gröna av avund när det tar 20 minuter att bara hitta bajan igen !Robban wrote:Nej fan. Skiter i Twin bygget. Hur mkt som helst som man inte får andvändning för juh!
Tänkte på det.. Och jag orkar inte springa ut i busken längre än vanligt..
Nej men det blir så mkt mer än bara ett kitt och en motor. Det ska till ny killswitch, nya drev osv osv. Slutar juh inte under 10k. Nej jag ger fan i det.
Ska köpa nån annan pipa istället. Funderar faktiskt på om man skulle köpa en GBE sidebleed igen. Bara för att jag kan. Och för att den låter så mumsigt.
Nej men det blir så mkt mer än bara ett kitt och en motor. Det ska till ny killswitch, nya drev osv osv. Slutar juh inte under 10k. Nej jag ger fan i det.
Ska köpa nån annan pipa istället. Funderar faktiskt på om man skulle köpa en GBE sidebleed igen. Bara för att jag kan. Och för att den låter så mumsigt.
Fan va kul att du är på bana igen..
ser fram emot att peta dig av banan i sommar.. 

Om du lyckas ta mej när jag väl är på banan ja!Stelunex wrote:Fan va kul att du är på bana igen..ser fram emot att peta dig av banan i sommar..
Kan juh inte rubba min image och köra på banan heller!

Robban wrote:Om du lyckas ta mej när jag väl är på banan ja!Stelunex wrote:Fan va kul att du är på bana igen..ser fram emot att peta dig av banan i sommar..
Kan juh inte rubba min image och köra på banan heller!
Ja det är väl ändå därför det heter offroad? Onroad är för slipsnissar 
Fick nu info om att det inte går att köra 5T originalburkar på twinnen heller. Betyder att det kommer till 3 papp till i pipor!
Men fränt är det
Men fränt är det
Robban wrote:Fick nu info om att det inte går att köra 5T originalburkar på twinnen heller. Betyder att det kommer till 3 papp till i pipor!
Men fränt är det
Hade lite dötid inatt så jag gjorde en egen "quickrelese" till luftfiltret. Tanken va att man skulle ha 2 st filter klara när man är ute och bashar. Så man slipper stå och kladda med oljiga filter ute i fält. Så tar man det när man kommer hem.
Hur fungerar din quickrelese? ser mycket intressant ut.
Baja 5b ss X 2
Baja 5b
Baja 5t
FG sportline x 2
Baja 5b
Baja 5t
FG sportline x 2
Mkt enkelt. Man monterar sitt luftfilter som vanligt i originalhållaren och tillsammans med den ringen med o-ringen på. Sen trycker man i det i stacken och låser med en m5 bult som är enkel att få ur.