Comer wrote:Tyget i tex en baddräkt är perfekt när det gäller skydd till dämparna. Bara sno en av din morsas baddräkter och fram med nål och tråd. Är lite tveksam till cykelslang pga det är ett ganska så tjockt material.
Jag använder Paypal när jag handlar och det är riktigt smidigt och hyfsat lätt att öppna och kostar gratis. Många internetshoppar som tar emot det.
Varför är det dåligt att det är så tjockt material då? Skulle det påverka dämparna menar du?
Jo, brukar använda Paypal också men då för jag över pengar från sparkonto till kortet en dag i förväg men nu hade ju DDM motorn som deal of the day så jag hann inte föra över pengar. Därför blev det ICA-kortet denna gången. Har dock mailat o skrivit att om det inte löser sig kan jag betala med Paypal istället. Får se, ska ringa ICA-banken imorgon o höra ifall kortet kanske är spärrat för utlandsköp eller dylikt.
Thank you! Får prova det sättet imorgon om jag hittar nåt rör här hemma. Annars kanske det funkar med MTB-slang?
Tänkte på det här med inkörning, hur kör ni in era motorer? Har läst lite om olika metoder som t.ex. Heat cycle 3x20min eller puttra runt och smågasa en tank följt av en tank eller två med vanlig körning men högst 70% gas.