Losi 5ive-T Holyshit ed.
-
zaccopelle
Re: Losi 5ive-T Holyshit ed.
Häftigt Bjuggen, välkommen till Losifamiljen!
Har lite deg till dig föresten, skall jag slänga till Malte dom eller hur vill du göra? Du kan ju få dom direkt på kontot om du vill.
/Pelle
Har lite deg till dig föresten, skall jag slänga till Malte dom eller hur vill du göra? Du kan ju få dom direkt på kontot om du vill.
/Pelle
Losi 5ive
HPI Baja 5B
FG Sportsline 08
FG Competition 04
HPI Baja 5B
FG Sportsline 08
FG Competition 04
Tjena Pelle.. Jag skickade ett pm med kontonrzaccopelle wrote:Häftigt Bjuggen, välkommen till Losifamiljen!
/Pelle
Då får vi ta ett Losirejs med Malte nån dag då.. Du får ju givetvis fixa en tråd om din bil
Billös expertkommentator..
Jaha. Då vart det lite smygpremiär idag då.. Blev några repor på gräsmattan. Imorrn blir det en sväng till Trollhättan om vädret håller sig 
- J.A racing
Det lilla som kördes i trädgården så gick den som ett svin.. Återkommer med rapport efter banbesöket 
- J.A racing
Hehe ja just det du har ju bytt maskin i den ju.
Ska dra och möta upp DHL om en stund, behöver jag ta kärran kanske för att få hem lådan? 
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
Största lådan jag sett till en rc-bil
Får inte plats i en v70 utanatt fälla säten..
Får inte plats i en v70 utanatt fälla säten..
- J.A racing
Vad kör du med för pipa till fullmod'n?
Kort rapport från provkörningen.. Helt sanslöst klös och fäste. Fullmoden går som skinnet trots "T-burk". Har dragit en silikonslang från ljuddämparen genom buren och ner i höger bak hjulhus för att slippa klabbet inne i karossen. Undrar hur de tänkte där
Underlaget liknar väldigt mycket det vi körde på i Karlskoga 5/5, hårt och halkigt.. Var inga bekymmer att kontrollera med gasen i kurvorna. Dock behövs de hårdare bakfjädrarna märkte jag. Ska bli kul att prova när de dyker upp på DDM..Ska bara justera bias på bromsarna. Tog väl mycket fram så det var svårt att bromsa sig runt en hårnål.
HELNÖJD
HELNÖJD
- J.A racing
Låter ju kanon de där, håller på och kikar igenom min bil lite nu. 
Då kan du tänka dig hur den kommer gå när du har en riktig pipa... Slangen dödar effekt... Satsa på en bra DÄMPAD pipa...
Själv är jag sjukt nöjd med Samban. Men det finns ju en uppsjö med pipor nu..
Sant Stellan.. Men jag vill ju gärna ha en dämpad pipa och där är utbudet rätt magert än så länge. Samba och VRC vad jag kan hitta. Jetpro och CPI har också dämpade varianter men är väl mer mellan/topp pipor. En stor tung 4wd ska ha botten/mellan... MASSOR med bottenStelunex wrote:Då kan du tänka dig hur den kommer gå när du har en riktig pipa... Slangen dödar effekt... Satsa på en bra DÄMPAD pipa...Själv är jag sjukt nöjd med Samban. Men det finns ju en uppsjö med pipor nu..
- huSSe
- Hedersmedlem
- Phone Number: 0706663366
eller en stOOr motor.
fan va sugen jag blir på en lOOser jag med

fan va sugen jag blir på en lOOser jag med
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
Husse detta är bilen för dig.. Köp en och smäll i din storspis.....huSSe wrote:eller en stOOr motor.![]()
fan va sugen jag blir på en lOOser jag med![]()
Därför du ska klämma till och köpa en Samba.. Går lika bra som Toni Irving dansar samba.. Jävla fart...Bjuggen wrote:Sant Stellan.. Men jag vill ju gärna ha en dämpad pipa och där är utbudet rätt magert än så länge. Samba och VRC vad jag kan hitta. Jetpro och CPI har också dämpade varianter men är väl mer mellan/topp pipor. En stor tung 4wd ska ha botten/mellan... MASSOR med bottenStelunex wrote:Då kan du tänka dig hur den kommer gå när du har en riktig pipa... Slangen dödar effekt... Satsa på en bra DÄMPAD pipa...Själv är jag sjukt nöjd med Samban. Men det finns ju en uppsjö med pipor nu..