KhimBahyaa Baja 5b
Re: KhimBahyaa Baja 5b
Åk och köp solfilm på biltema!
Finns det inte solfilm i fler färger än svart och blå ?S 500 R wrote:Åk och köp solfilm på biltema!
Söker eventuellt bra baja 5b chassi.
Finns i regnbågens alla färger... inte på biltema kanske..kim.h wrote:Finns det inte solfilm i fler färger än svart och blå ?S 500 R wrote:Åk och köp solfilm på biltema!
Den här bumpern rekommenderar jag.http://www.uberrc.com/product/113/ Har en skälv . Det värkar som att den tål allt...
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
Tycker denna http://www.davesmotors.com/s.nl/c.88503 ... id.7583/.f verkar bra,kört ca 7-8 liter med den.Fördelen är att denna http://www.davesmotors.com/s.nl/c.88503 ... id.8732/.f passar bra.

Det gör den på uber bumpen också.....
Du har ingen bild på den när den sitter på din bil ? har du bak också får du gärna visa den med =) den ser lite intressant ut.Lusse wrote:Den här bumpern rekommenderar jag.http://www.uberrc.com/product/113/ Har en skälv . Det värkar som att den tål allt...
Jag har den bara fram..Tyvärr så har min dator med alla bilder pajat.Just nu använder jag tjejens lapptopp.
- J.A racing
Jag har den främre på min SS också, den långa som går ner under kickup'n. Det finns bilder i min tråd på den monterad och bak kör jag med RPM's skidplate.
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
japp efter lite letande hittade jag bilder på din front. ser juh rejäl ut och borde ta endel stryk. lite tjurig månad så kommer hålla ett öga efter beg delar annars får det nog bli en sådan
både jag och frugan är arbetslösa och vi har två bilar som vi vill pynta, fan ingen bra kombination :
både jag och frugan är arbetslösa och vi har två bilar som vi vill pynta, fan ingen bra kombination :
Idag har de vart lite lackering på listan samt små modd av Underbody. det vill säga, fult som det låter men svart underbody sen har jag använt mig av en dremmel och fixat luftintag för motorn samt nätat. blev också lite lagning samt förstärning av bodyn då den har fått lite små smällar redan vid inköp.
hade också igång motorn en sväng och körde sönder gräsmattan hos mina päron, tyckte dom behövde lite mer jord på vissa ställen
hade också igång motorn en sväng och körde sönder gräsmattan hos mina päron, tyckte dom behövde lite mer jord på vissa ställen
En baja är helt klart underskattad som jordfräs! 
ja verkligen.. man borde ha frambroms på 3:e kanalenMalte wrote:En baja är helt klart underskattad som jordfräs!
- Dave
- Site Admin
- Phone Number: 0706318394
Kom du på varför den tjuvstannade för dig ?kim.h wrote: Min dog väldigt skumt i slutet också så måste kolla om min motor/ förgasare bråkar också. efter jag hade tankat så dog den efter fullgas, vet inte om det va så att den va så smutsig bara så den inte fick luft nog för outware skyddet va snällt sagt smutsigt och blött.
bara de inte är skit någonstans betydligt som i tank motor eller filter.
Nae jag har inte en aning. den startade som en klocka idag när jag drog. funkade fint på fullgas och inget konstigt alls. så jag har inte en aning. måste ha varit något med blött outware skydd till luft filtret eller liknande för jag hittar inget konstigt.Dave wrote:Kom du på varför den tjuvstannade för dig ?kim.h wrote: Min dog väldigt skumt i slutet också så måste kolla om min motor/ förgasare bråkar också. efter jag hade tankat så dog den efter fullgas, vet inte om det va så att den va så smutsig bara så den inte fick luft nog för outware skyddet va snällt sagt smutsigt och blött.
bara de inte är skit någonstans betydligt som i tank motor eller filter.