Hur enkelt som helst:S 500 R wrote:Hur gjorde du för att vända tanken???
1) Skruva loss de fyra skruvarna som håller bakvagnen
2) Skruva loss de två skruvarna som håller bågen bak
3) Lossa tankens fästen och sen är det klart
Hur enkelt som helst:S 500 R wrote:Hur gjorde du för att vända tanken???

Tack Robban! Fick dremla upp hålet lite på tanken för att få den att passa men nu sitter den som ett smäckRobban wrote:Snyggt Danne. Den passde gummi tutan? Blir juh skit bra det där!
Japp, men det var bara tillfälligt. Nu sitter buntbanden på drivaxlarna istället så att damaskerna inte åker av kopparna. Finns ju ingen räfflad yta eller kant som stoppar dom på original axlarna.Dave wrote:Ser bra ut, men är det en synvilla som gör att det ser ut som att du dragit fast damaskerna med buntband ?
TackMr_Rustler wrote:Ser riktigt snyggt ut
Bra där !waqr wrote:Japp, men det var bara tillfälligt. Nu sitter buntbanden på drivaxlarna istället så att damaskerna inte åker av kopparna. Finns ju ingen räfflad yta eller kant som stoppar dom på original axlarna.
Ja, det är väl lika bra tänkte jag med. Dock glömde jag bort att man behövde 8 stycken när man kör 4 wdS 500 R wrote:Just det, man ska ju sätta dit lite gummitutor på sina drivaxlar med.
Bra jobb Danne!
Jag funderar på om det räcker med att sätta där CVD knuten ärwaqr wrote:Ja, det är väl lika bra tänkte jag med. Dock glömde jag bort att man behövde 8 stycken när man kör 4 wdS 500 R wrote:Just det, man ska ju sätta dit lite gummitutor på sina drivaxlar med.
Bra jobb Danne!![]()
Jag tänkte tvärtom men sen så satte jag på alla för att vara på säkra sidanS 500 R wrote: Jag funderar på om det räcker med att sätta där CVD knuten är
Users browsing this forum: No registered users and 30 guests