Whiskytråden
Re: Whiskytråden
Allt är okej så länge det är gott!!!!!!!!!.......
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
- J.A racing
En 15 årig Longmorn fick det bli i dag!!
Det är ju fredagkväll.. då är frugan och rider... då kommer whiskyn fram!
Idag nöjer jag mig med kalla svarta carlsberg.Imorgon kväll skall den nyinköpta Bunhahabhain (Darach ur.)uppnas och avsmakas.....................
Den är fin Lusse. Du får avge rapport imorgon om hur du tycker den smakar.Lusse wrote:Idag nöjer jag mig med kalla svarta carlsberg.Imorgon kväll skall den nyinköpta Bunhahabhain (Darach ur.)uppnas och avsmakas.....................
Letar Baja 5B
Skal så göra....
Rider vad?S 500 R wrote:Det är ju fredagkväll.. då är frugan och rider... då kommer whiskyn fram!
MCD.... 4WD
http://www.rcbash.se/forum/viewtopic.ph ... 2&start=45
FG BASE (BeetleAsphaltSnowmanEdition)
....och några 1:1 fordon!!!!
FG BASE (BeetleAsphaltSnowmanEdition)
....och några 1:1 fordon!!!!
- sideburn80
Hehe...snowman wrote:Rider vad?S 500 R wrote:Det är ju fredagkväll.. då är frugan och rider... då kommer whiskyn fram!
Nu var du rolig va... häst rider hon ju!!!snowman wrote:Rider vad?S 500 R wrote:Det är ju fredagkväll.. då är frugan och rider... då kommer whiskyn fram!
Rapporten blev sen!!!men här är den. MMMmmmmm,tjock smak,inte rökig, den kändes när den kom ner imagen, len som en nyrakad,,,,,,,............Fy fan vad gott.....den bästa wisky som jag har köpt....waqr wrote:Den är fin Lusse. Du får avge rapport imorgon om hur du tycker den smakar.Lusse wrote:Idag nöjer jag mig med kalla svarta carlsberg.Imorgon kväll skall den nyinköpta Bunhahabhain (Darach ur.)uppnas och avsmakas.....................
Får väl komma bort med stötdämparen till dig så man kan få smaka lite...
Låter gott LusseLusse wrote: Rapporten blev sen!!!men här är den. MMMmmmmm,tjock smak,inte rökig, den kändes när den kom ner imagen, len som en nyrakad,,,,,,,............Fy fan vad gott.....den bästa wisky som jag har köpt....
Letar Baja 5B
Gör du så.Du är välkomen.Men jag åker bort imorgon och är borta i 14 dar,men när jag komer är du välkomen ,ta med frugan..Får väl komma bort med stötdämparen till dig så man kan få smaka lite...
nä dom har inget specielt att välja på.Låter gott Lusse Man kanske får köpa på sig en flaska och prova. Ska du köpa nån god whiskey på taxfreen förresten?Låter gott Lusse Man kanske får köpa på sig en flaska och prova. Ska du köpa nån god whiskey på taxfreen förresten?