Baja 5B Projekt NooB
Re: Baja 5B Projekt NooB
Då har vi provat ena bilen en kort sväng, blir ju mörkt såååå fort nu ju.
Det enda o klaga på är en enorm fördröjning i styrning och gas/broms. Kan det ha nåt med dålig batteristatus i radiolådan tro? Vre en på radion så svängde den efter en stund o inte fulla utslag. Grrr.
Batt-packen ligger på laddning nu och det var inte möe mos kvar i den enl laqddarn.
Det enda o klaga på är en enorm fördröjning i styrning och gas/broms. Kan det ha nåt med dålig batteristatus i radiolådan tro? Vre en på radion så svängde den efter en stund o inte fulla utslag. Grrr.
Batt-packen ligger på laddning nu och det var inte möe mos kvar i den enl laqddarn.
Så då har vi röjjt så grannarna undrar...
Började o köra med std-bilen. Kul men inget fäste alls. D bara spann osv. Justerat radion
så nu är all delaytid borta. Rapp o trevlig, gick mkt väl med Mielke-pipan. Kört upp gräsmattan
kört ner trädgårdsbelysningen
och vält en 30 kilos kruka
. Sen blev vi förpassade till grusvägen ist.
A passion 4 speed. Jäklar vad kul. Tankade upp OBR-bilen och skulle starta den. Hosta till och näääääää Its dead.
Har man bytt stift efter inkörningen?
har man ett extra hemma?
Fram med gassvetsen och brände ur stiften o se på fan, nu skall det gasas liiiite
.
En viss skillnad på varvtal och ork kan man lugnt säga. Körde ikapp med hunden, snabb jävla Boxer vi har men när hon skulle bita tag i bilen o bära hem den konstatera vi att näää nu blir d inte mer hemma.
Jävla hunn...
Nu skall det köpas ett par stift till hyllan, bättre däck (har ni förslag på bra vinterdäck?) och lite småttogott.
Billig hobby??? Jomen visst vettu
Började o köra med std-bilen. Kul men inget fäste alls. D bara spann osv. Justerat radion
A passion 4 speed. Jäklar vad kul. Tankade upp OBR-bilen och skulle starta den. Hosta till och näääääää Its dead.
Har man bytt stift efter inkörningen?
En viss skillnad på varvtal och ork kan man lugnt säga. Körde ikapp med hunden, snabb jävla Boxer vi har men när hon skulle bita tag i bilen o bära hem den konstatera vi att näää nu blir d inte mer hemma.
Jävla hunn...
Nu skall det köpas ett par stift till hyllan, bättre däck (har ni förslag på bra vinterdäck?) och lite småttogott.
Billig hobby??? Jomen visst vettu
- huSSe
- Hedersmedlem
- Phone Number: 0706663366
cold cutters!
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
Hostile MX däck med kold kutters! 
Var ute i verkstan o hitta en ask med 250 Bronco-dubb ( ser lika dana ut som Coldcutters) men fundera på om inte lite spetsigare RFskruv skulle passa bättre för div is körning.
Koldcutters funkar bara på snö... inte is.
Ja jag har också hört att de inte är så bra på is.
Fick hem ett litet paket idag så nu får vi börja o riva i bilen igen.
Ska bli kul som....
Fick med en Transmission Cap Gunmetal men vete fasen vart den ska va
Jaja den får la ligga löst i radiolådan sålänge
Fick hem ett litet paket idag så nu får vi börja o riva i bilen igen.
Ska bli kul som....
Fick med en Transmission Cap Gunmetal men vete fasen vart den ska va
Jaja den får la ligga löst i radiolådan sålänge
Det finns ju en plast plupp som ska sitta i lådan annars. Den ersätter man med denna i alu.
Är det leverans från Black Friday??
Är det leverans från Black Friday??
Naaah Det blev leverans från lillebror men det är gott nog för mig.
Fick köpstopp av frugan resten av året. Fan
Kunde jag ju ha gissat i och för sig.
Hehehe, sådant händer!
Hehehe, sådant händer!
Köpstopp innebär inte betalningsstopp hoppas jag...Weber wrote:Naaah Det blev leverans från lillebror men det är gott nog för mig.
Eftersom du ändå ska riva bilen nu för växellådan så kanske du ska investera i ett kullagerkit?
nho1 wrote: Köpstopp innebär inte betalningsstopp hoppas jag...![]()
Eftersom du ändå ska riva bilen nu för växellådan så kanske du ska investera i ett kullagerkit?
Betala??? Syntax Error Biiiiiiiiiiiiip ---- Can not comply.------ biiiiiiiiiiiiiiiiiip ------ Restart Bootup delete..........
Ränta ränta ränta ränta ränta ränta........ 
Så då har man varit hos Andreas o lämnat en motor åt brorsan, fikat o smakat redigt goa Bananmuffins (tackar frun i huset för det) och kikat på lite bra o ha saker. Jääääklit behändigt med 2 mil till SwedRC...
Tror ni inte att köpstoppet blev upphävt i 3 minuter?? Johomen
så nu fick man med yamadutt-stagen, stora bågen över motorn för iridiumstiften o blingbling till grabbens bil. 3 min är en lång tid i en butik.....
Nu måste arbetsbänken bara torka till efter nymålningen så man kan få upp objekten för skruvandet.
Tror ni inte att köpstoppet blev upphävt i 3 minuter?? Johomen
Nu måste arbetsbänken bara torka till efter nymålningen så man kan få upp objekten för skruvandet.
Vänta här nu... Vad är det för kommentarer storebror har gett lillebror tidigare och hans bilar och options... Hhmmmm....