Länk till sidan: http://www.yearbookyourself.com
Regler, endast medlemmar på forumet så vi inte hänger ut någon annan olycklig själ!
En liten lätt förklaring innehållandes vilket år kortet är taget och en liten bakgrund!
Jag kan börja:

Året var 1976. Jag hade min "svarta" period i livet och Steve Wonder och Tom Jones var mina stora musikaliska förebilder. Jag hade drabbats av en symtom som kallas plöstlig blindhet och minnessvaghet och tyvärr så litade jag på allt min frisör sade och gjorde. Han sade att jag skulle bli populär bland tjejerna. Han hade fel.

Året är 1956. Bjuggen har precis blivit frigiven ifrån ungdomsanstalten utan för Nossebro i förtid emot att han gick med i Livets Ord. Men tyvärr hjälpte det honom inte att komma ur sin redan urspårade kriminella bana.

Året är 1958 för Bjuggen. Han har precis mist sin oskuld till frikyrkans slampigaste kjolstyg och Eddie Cochran och Eddie Meduza har influerat honom till sin frisyr, Enligt mig ser han förjävlig ut.
]Året är 1968. Bjuggen har börjat få ordning på sitt liv och har börjat utbilda sig till psykolog inom det relativt okända psykiska tillstånd som heter Bajakondri, vilket innebär att man är under stark influens av tvåtaktsavgaser.

Året är 1976 och Bjuggen har blivit svagsynt och bitter över livet. Att han försöker se intellektuell ut hjälpte inte direkt upp situationen som hopplös psykolog inom ett relativt smalt ämne så han får sparken ifrån Nossebros vårdcentral.
Hans inre vansinne gör att att han hamnar på St Sigfrids mentalsjukhus i en madrasserad cell och där finns han antagligen kvar ännu.
Så, hur fortsätter DU denna trådens fantastiska start? Ge järnet för jag är nyfiken!