D var ju bra pris!Robban wrote:Ja va kosta den? Som vanligt alldeles för mkt.. Men jag tror jag landa på strax över 2000:-
Robban´s 5B
Re: Robban´s 5B
My motor is stalled but my wheels are still spinning
Fan vad ren bilen är? kör du inte med den ?
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
Du får ta lite film om du ska köra till helgen Robban. Vill ju se och framförallt höra din nya pipa 
Letar Baja 5B
Will do!waqr wrote:Du får ta lite film om du ska köra till helgen Robban. Vill ju se och framförallt höra din nya pipa
- Dave
- Site Admin
- Phone Number: 0706318394
Kameran kommer att finnas med i Sandhålan !

Nu är bilen provkörd! Går nåt så överjävligt!! Bakhjulsåkning bli det 
Fick dock avbryta innan jag hann få det på film.. Kunde konstatera att jag har ett "skit i motorn" oljud
har påbörjat demontering av motorn, hoppas på att den är ur ikväll och isärtagen..
Va juh inte riktigt det här man ville just nu.. Men skönt att det är höst..
Fick dock avbryta innan jag hann få det på film.. Kunde konstatera att jag har ett "skit i motorn" oljud
Va juh inte riktigt det här man ville just nu.. Men skönt att det är höst..
Löste problemet med oljudet.... Va skrammel från alu ringen i TR dragstarten.. Löste jag med en CY start.
Ang pipan så tycker jag den går skitfint över hela registret. Låter inte överjävligt illa... På tomgång.. Den hörs när man får lite varv på motorn. Men långt ifrån lika mkt som Maltes propipe.
Jag är nöjd
Ang pipan så tycker jag den går skitfint över hela registret. Låter inte överjävligt illa... På tomgång.. Den hörs när man får lite varv på motorn. Men långt ifrån lika mkt som Maltes propipe.
Jag är nöjd
Verkligen! Nu skulle den bara behöva en ny kaross.. Desert raten går inte på med den bågen som sitter..
Det går juh inte så bra.. Men hoppas på en körning i lokala sandhålet till helgen!
Denna kommer brytas ner i delar och säljas av. Är det nåt ni önskar så skrik till!
Vi kan ju ta ett snack imorgonRobban wrote:Denna kommer brytas ner i delar och säljas av. Är det nåt ni önskar så skrik till!
Letar Baja 5B
Då kan vi låsa denna. Delarna börjar sakta försvinna så.