MCD RR V4 Eliminator
Re: MCD RR V4 Eliminator
Skaffade det med 
- huSSe
- Hedersmedlem
- Phone Number: 0706663366
den ær ganska trøg att få ditt, men ta lite olja
så går det. och anvænd lite omild behandling...
så går det. och anvænd lite omild behandling...
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
Kan vara bra att veta!!
Då är man ju hemma igen och fick ju med mig 3st 5755 servon hem som nus ak monteras i denna bilen. Sen ska det bara vara ut och köra
ser skapligt fram imot det!
Då sitter servona på plats. Nu skulle jag bara ladda batteriet med så man kan få lite ström i servona så man kan fixa servoarmarna... men jag hittar inte laddaren 
Bilen ihopsatt, behöver bara hjälp på träffen att ställa in allt!
Då vet Jimmy vad han ska göra med andra ord?S 500 R wrote:Bilen ihopsatt, behöver bara hjälp på träffen att ställa in allt!
Har redan prata med hanRobban wrote:Då vet Jimmy vad han ska göra med andra ord?S 500 R wrote:Bilen ihopsatt, behöver bara hjälp på träffen att ställa in allt!
Han precis sätta ihop det sista innan jag var tvungen at dra. Så jag hinner inte köra en liter innan träffen!
Då var man kört sina första 4 tankar med MCD och shit vad det var kul! Den fuggen som följde med motorn var ju helt slut i spjällaxeln så jag fick köpa en 990 fugge. Sen gick den som ett spjut. CPI pipan var riktgt bra faktiskt!
Men hög ljud..S 500 R wrote:Då var man kört sina första 4 tankar med MCD och shit vad det var kul! Den fuggen som följde med motorn var ju helt slut i spjällaxeln så jag fick köpa en 990 fugge. Sen gick den som ett spjut. CPI pipan var riktgt bra faktiskt!
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
Den lät lite, det kan jag hålla med om. Men så farligt var det inte!
Tyckte din bil gick riktigt bra idag StefanS 500 R wrote:Då var man kört sina första 4 tankar med MCD och shit vad det var kul! Den fuggen som följde med motorn var ju helt slut i spjällaxeln så jag fick köpa en 990 fugge. Sen gick den som ett spjut. CPI pipan var riktgt bra faktiskt!
Letar Baja 5B
Tackar! Jag är verkligen grymt nöjd.waqr wrote:Tyckte din bil gick riktigt bra idag StefanS 500 R wrote:Då var man kört sina första 4 tankar med MCD och shit vad det var kul! Den fuggen som följde med motorn var ju helt slut i spjällaxeln så jag fick köpa en 990 fugge. Sen gick den som ett spjut. CPI pipan var riktgt bra faktiskt!
Då har Swedrc lyckat få tag i några PROpipor till MCD så jag slog till på en sådan. Tycker det var bra fart i CPI men vill inte kapa i karossen så mycket som behövs. Så då passar en sidmonterad bättre!
- J.A racing