Hawaiihåla.

Sveriges alla LS träffar
Locked
Kulan
Posts: 120
Joined: 09 Feb 2011, 19:26
Phone Number: 0706158007
Location: Trelleborg

Re: Hawaiihåla.

Post by Kulan » 30 Mar 2011, 17:56

Körde förbi Hawaiihålan imorse kl 07:00 -5grader.........
Det är ju jättegruslåda för oss stora grabbar...........
Förstår nu efter att ha sett den, bara så grym........ :rock2:
Kör Baja 5b ss "Black & White"

Sponsor

Sponsor
 

User avatar
Bjuggen
Posts: 3227
Joined: 09 Apr 2010, 21:54
Phone Number: 0700871481
Location: Nossebro

Re: Hawaiihåla.

Post by Bjuggen » 30 Mar 2011, 18:08

Finns massor med kul att hitta på där :thumbsup:
Billös expertkommentator..

Kulan
Posts: 120
Joined: 09 Feb 2011, 19:26
Phone Number: 0706158007
Location: Trelleborg

Re: Hawaiihåla.

Post by Kulan » 30 Mar 2011, 18:16

Lär väl behövas lite reservdelar med om man ska lägga ex antal liter soppa där....... :drive:
Kör Baja 5b ss "Black & White"

User avatar
S 500 R
Hedersmedlem
Posts: 20696
Joined: 30 Oct 2009, 19:21
Location: Mölndal

Re: Hawaiihåla.

Post by S 500 R » 30 Mar 2011, 18:21

Kulan wrote:Lär väl behövas lite reservdelar med om man ska lägga ex antal liter soppa där....... :drive:
Ja, som sagt. Har aldrig kommit hem där i från med en hel bil!
☆Styr med: Sanwa M11X och MT-4☆
ÄNTLIGEN klar med min 5b
nu finns vi på facebook oxå, RcBash.se

User avatar
Burnout
Posts: 6889
Joined: 16 Aug 2010, 21:41
Location: Kungsbacka

Re: Hawaiihåla.

Post by Burnout » 30 Mar 2011, 18:23

Jag bara undrar ni har bestämma lördag eller söndag?
Jag ju är sugna kör där Hawaiihålan fast jag bara kan på söndag

Kulan
Posts: 120
Joined: 09 Feb 2011, 19:26
Phone Number: 0706158007
Location: Trelleborg

Re: Hawaiihåla.

Post by Kulan » 30 Mar 2011, 18:27

Måste ju finnas fler sådana gruslådor i vårt långa land....... Håller koll längs vägarna ....... Ska väl hitta nåt.. :thumbsup:
Kör Baja 5b ss "Black & White"

User avatar
Lusse
Posts: 9387
Joined: 30 Oct 2009, 21:10
Phone Number: 0739951152
Location: Göteborg

Re: Hawaiihåla.

Post by Lusse » 30 Mar 2011, 18:55

Kulan wrote:Måste ju finnas fler sådana gruslådor i vårt långa land....... Håller koll längs vägarna ....... Ska väl hitta nåt.. :thumbsup:
Det finns det säkert, det gäller bara att hitta dom.
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S

Kulan
Posts: 120
Joined: 09 Feb 2011, 19:26
Phone Number: 0706158007
Location: Trelleborg

Re: Hawaiihåla.

Post by Kulan » 30 Mar 2011, 19:00

Får väl ha det som kvällsjobb när man ligger ute o jobbar... :thumbsup:
Kör Baja 5b ss "Black & White"

User avatar
Bjuggen
Posts: 3227
Joined: 09 Apr 2010, 21:54
Phone Number: 0700871481
Location: Nossebro

Re: Hawaiihåla.

Post by Bjuggen » 30 Mar 2011, 22:41

Eftersom gumman jobbar på söndag kommer jag åka dit på lördag. Sorry burnis men vi får massor med tillfällen.
Kommer vara där ca 13 00 .
Billös expertkommentator..

User avatar
Burnout
Posts: 6889
Joined: 16 Aug 2010, 21:41
Location: Kungsbacka

Re: Hawaiihåla.

Post by Burnout » 30 Mar 2011, 22:49

Bjuggen wrote:Eftersom gumman jobbar på söndag kommer jag åka dit på lördag. Sorry burnis men vi får massor med tillfällen.
Kommer vara där ca 13 00 .
Jag förstå det :thumbsup: så jag på söndag Drar ner till skrea strand hoppas fint väder! ;)

User avatar
Bjuggen
Posts: 3227
Joined: 09 Apr 2010, 21:54
Phone Number: 0700871481
Location: Nossebro

Re: Hawaiihåla.

Post by Bjuggen » 30 Mar 2011, 23:20

Burnout wrote:
Bjuggen wrote:Eftersom gumman jobbar på söndag kommer jag åka dit på lördag. Sorry burnis men vi får massor med tillfällen.
Kommer vara där ca 13 00 .
Jag förstå det :thumbsup: så jag på söndag Drar ner till skrea strand hoppas fint väder! ;)
Skrea strand är minsann inte fy skam. Hade varit kul att se din Promod. Får väl bli nästa gång.
Billös expertkommentator..

User avatar
S 500 R
Hedersmedlem
Posts: 20696
Joined: 30 Oct 2009, 19:21
Location: Mölndal

Re: Hawaiihåla.

Post by S 500 R » 31 Mar 2011, 08:12

Burnout wrote:
Bjuggen wrote:Eftersom gumman jobbar på söndag kommer jag åka dit på lördag. Sorry burnis men vi får massor med tillfällen.
Kommer vara där ca 13 00 .
Jag förstå det :thumbsup: så jag på söndag Drar ner till skrea strand hoppas fint väder! ;)
Säg till om du ska köra på Skrea... jag är i Falkenberg i helgen nämligen!
☆Styr med: Sanwa M11X och MT-4☆
ÄNTLIGEN klar med min 5b
nu finns vi på facebook oxå, RcBash.se

User avatar
Burnout
Posts: 6889
Joined: 16 Aug 2010, 21:41
Location: Kungsbacka

Re: Hawaiihåla.

Post by Burnout » 31 Mar 2011, 10:05

S 500 R wrote:
Burnout wrote:
Bjuggen wrote:Eftersom gumman jobbar på söndag kommer jag åka dit på lördag. Sorry burnis men vi får massor med tillfällen.
Kommer vara där ca 13 00 .
Jag förstå det :thumbsup: så jag på söndag Drar ner till skrea strand hoppas fint väder! ;)
Säg till om du ska köra på Skrea... jag är i Falkenberg i helgen nämligen!
Okej så kontakta dig om jag ska ner till falkenberg :thumbsup:

User avatar
Malte
Posts: 2242
Joined: 02 Sep 2010, 22:20

Re: Hawaiihåla.

Post by Malte » 01 Apr 2011, 13:25

Då syns vi i Hawaihåla i morrn kl 13:00 då! Hoppas vi blir några stycken!

User avatar
Dave
Site Admin
Posts: 11711
Joined: 11 Feb 2010, 21:10
Phone Number: 0706318394
Location: Falköping

Re: Hawaiihåla.

Post by Dave » 01 Apr 2011, 20:53

Jag släpar med mig Söder också !
Snackade med markägaren ikväll om att vi skulle dit å "kika om det var för surt för att köra" men han var upptagen imorron tyvärr.....
Det var ok att åka dit & kolla läget sa han !

.....och för att veta säkert, måste vi ju testköra lite, eller hur !
:thumbsup:

Locked

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests