Vad gör DU just nu?
- J.A racing
Re: Vad gör DU just nu?
Så det blev en beställning i alla fall!!!MrKnopfler wrote:Det verkar han vara. Har mejlat lite med honom nu. Det var nånting med posten när jag skulle klicka mig igenom kassan som strulade men nu har vi fixat det
- MrKnopfler
- Phone Number: 0705919847
JappS 500 R wrote:Så det blev en beställning i alla fall!!!MrKnopfler wrote:Det verkar han vara. Har mejlat lite med honom nu. Det var nånting med posten när jag skulle klicka mig igenom kassan som strulade men nu har vi fixat det
Måste nog ha en sån om jag ska kunna ha värre motor. Och ena lagret glappar i plasten så det var dags att köpa nu
"A car is just fast enough when you stand in front
of it in the morning and are afraid to unlock it."
-Walter Röhrl
-Walter Röhrl
Okey... låter väl vettigt nu när det var bra pris!MrKnopfler wrote:JappS 500 R wrote:Så det blev en beställning i alla fall!!!MrKnopfler wrote:Det verkar han vara. Har mejlat lite med honom nu. Det var nånting med posten när jag skulle klicka mig igenom kassan som strulade men nu har vi fixat det![]()
Måste nog ha en sån om jag ska kunna ha värre motor. Och ena lagret glappar i plasten så det var dags att köpa nu
- MrKnopfler
Dollarn är billig nu 
-Walter Röhrl
-Walter Röhrl
Kan man säga... och det är ju underbart!
Gör en lista hos DDM som ska ihandlas på plats så att säga...
Kul!!!S 500 R wrote:Gör en lista hos DDM som ska ihandlas på plats så att säga...
Bakar lite, funderar på o baka godis kakorna som är rätt så goda eller va säger ni Jimmy o waqr???
(De va de som hördes när ni smaka dom i grustaget....)
De godis kakorna var super godaMiss RC wrote:Bakar lite, funderar på o baka godis kakorna som är rätt så goda eller va säger ni Jimmy o waqr???
http://www.largescaleracing.se
info@largescaleracing.se
070-7910586
Nu kan jag även erbjuda mina kunder körning på våran offroad bana.
info@largescaleracing.se
070-7910586
Nu kan jag även erbjuda mina kunder körning på våran offroad bana.
-
Ntch in da dirt
o vad jag jublar med f skatt sedel så får jag den den 6 e decS 500 R wrote:Skatteåterbäringen har kommit
sålt av en fg, 3 mcd samt en nutech MME. Nu hägrar större leksaker riktiga fordon som jag själv kan köra .
Extrem lek med elden är kasta bensin på lågorna
Extrem lek med elden är kasta bensin på lågorna
Hehehe, men då får du en bra julklapp i stället!T powa wrote:o vad jag jublar med f skatt sedel så får jag den den 6 e decS 500 R wrote:Skatteåterbäringen har kommit![]()
Japp, dom var kanongoda! Om ni kommer och kör med oss så är det ett krav att ta med dessaJimmy wrote:De godis kakorna var super godaMiss RC wrote:Bakar lite, funderar på o baka godis kakorna som är rätt så goda eller va säger ni Jimmy o waqr???
(De va de som hördes när ni smaka dom i grustaget....)jag skulle gärna vilja ha det receptet om det går att ordna
Letar Baja 5B
Sitter och surfar runt och kollar alla sorters rc bilar, tur att man inte har hur mycket pengar som helst...denna hobby är ju bara VILL HA VILL HA hela tiden 
- MrKnopfler
Skicka hit en låda också? SnäääääääääällaJimmy wrote:De godis kakorna var super godaMiss RC wrote:Bakar lite, funderar på o baka godis kakorna som är rätt så goda eller va säger ni Jimmy o waqr???
(De va de som hördes när ni smaka dom i grustaget....)jag skulle gärna vilja ha det receptet om det går att ordna
-Walter Röhrl
-Walter Röhrl