Vad gör DU just nu?
Re: Vad gör DU just nu?
Funderar o funderar.... 
latar mig i soffan och funderar på om man ska orka laga lite mat
Bil: HPI Baja 5b/T SS(Bash and Trash)
Bil: HPI Baja 5b (The Leftover)
Båt: Faluga 120 26cc Zenoah
Radio: Futaba 4pl
Quadcopter:Hobbyking SK450
Bil: HPI Baja 5b (The Leftover)
Båt: Faluga 120 26cc Zenoah
Radio: Futaba 4pl
Quadcopter:Hobbyking SK450
-
Ntch in da dirt
Till höstens träff kanske du kan åka med mig ner dit om ingen annan i din närhet åkerJohn wrote:Hämtat ut SJ-biljetterna för Vimmerby. Tågresan ner/upp tar var för sig 3tim och 40min.
sålt av en fg, 3 mcd samt en nutech MME. Nu hägrar större leksaker riktiga fordon som jag själv kan köra .
Extrem lek med elden är kasta bensin på lågorna
Ska snart sätta mig i en 600g burgare!!
Haha, det vill jag se bilder på! Men är det inte onödigt att skita ner sig på det sättet?S 500 R wrote:Ska snart sätta mig i en 600g burgare!!
Generöst, trevligt! Men visst kommer du ner till helgen med din Nutech?T powa wrote:Till höstens träff kanske du kan åka med mig ner dit om ingen annan i din närhet åkerJohn wrote:Hämtat ut SJ-biljetterna för Vimmerby. Tågresan ner/upp tar var för sig 3tim och 40min.
Vad gäller vad jag gör nu så ska jag sätta mig med en kopp kaffe framför TVn. Skål (om det går att säga det för drycken)!
- MrKnopfler
- Phone Number: 0705919847
HeheheheJohn wrote:Haha, det vill jag se bilder på! Men är det inte onödigt att skita ner sig på det sättet?S 500 R wrote:Ska snart sätta mig i en 600g burgare!!Finns bättre saker att göra med dom.
"A car is just fast enough when you stand in front
of it in the morning and are afraid to unlock it."
-Walter Röhrl
-Walter Röhrl
Precis haft en kamrat på Kaffe. Som för övrigt kör metanolare. Han fick provköra Nutechen, men bara titta på när jag körde bajan. Nu är han sugen så inåt! Hoppas på att få in en lirare till i hobbyn 
-
Ntch in da dirt
Nej tyvär så kan jag inte åka till helgens vimmerby jag har sjukt mycket jobb att göra hemma som måste hinnas med . Sedan har jag ju ingen motor ännu till nmme n Blir jobbigt att se alla andra köra samt jobba som bilvälltare en hel dag.John wrote:Generöst, trevligt! Men visst kommer du ner till helgen med din Nutech?
Vad gäller vad jag gör nu så ska jag sätta mig med en kopp kaffe framför TVn. Skål (om det går att säga det för drycken)!
sålt av en fg, 3 mcd samt en nutech MME. Nu hägrar större leksaker riktiga fordon som jag själv kan köra .
Eventuellt så har jag en ny CY 26cc som du skulle kunnat knycka vid träffen?T powa wrote:Nej tyvär så kan jag inte åka till helgens vimmerby jag har sjukt mycket jobb att göra hemma som måste hinnas med . Sedan har jag ju ingen motor ännu till nmme n Blir jobbigt att se alla andra köra samt jobba som bilvälltare en hel dag.John wrote:Generöst, trevligt! Men visst kommer du ner till helgen med din Nutech?
- MrKnopfler
- Phone Number: 0705919847
Rätt som det regnade så kom det en skur 
"A car is just fast enough when you stand in front
-Walter Röhrl
-Walter Röhrl
Den gick ner hur lätt som helst! Grymt nice var det!!John wrote:Haha, det vill jag se bilder på! Men är det inte onödigt att skita ner sig på det sättet?S 500 R wrote:Ska snart sätta mig i en 600g burgare!!Finns bättre saker att göra med dom.
- J.A racing
Nja, det var mesta att det var det som var värst på menynJ.A racing wrote:Hungrig idag?
Åt efterrätt med
- J.A racing