Då får de som blir skitnödiga ta med en stor dunk med vatten att hälla i toan då så de kan spolaS 500 R wrote:Då har vi fått reda på att vi får låna stugan... men det finns ingen el och inget vatten!
Rcbash träff i Vimmerby den 4-5 juni!
-
Ntch in da dirt
Re: Rcbash träff i Vimmerby den 4-5 juni!
sålt av en fg, 3 mcd samt en nutech MME. Nu hägrar större leksaker riktiga fordon som jag själv kan köra .
Extrem lek med elden är kasta bensin på lågorna
Extrem lek med elden är kasta bensin på lågorna
När hade folk tänkt ramla in? Är det någon idé att komma på Fredag redan, eventuellt åka hem på Måndag?
Blir tåg ner för mig vilket tar totalt ca 3,5-4 timmar. Därför är jag nyfiken om man skulle åka ner tidigare eller åka hem senare, så blir det inte lika jäktigt.
Blir tåg ner för mig vilket tar totalt ca 3,5-4 timmar. Därför är jag nyfiken om man skulle åka ner tidigare eller åka hem senare, så blir det inte lika jäktigt.
Jag och bror min kommer på fredag! Tror Robban pratade om det med???
Ska försöka få till det med hotell så att man kan ta sig ner på fredag här också då. Tror det är det bästa.
Säg bara till hur du gör!
Jo. Micke och jag åker ner fredagen. Bjuggen och Malte kommer nog fredagen med? Vi ska juh skeda med dom i 2 nätter 
Jag med fredag ner till Vimmerby! 
Vi ska ha det så mysigtRobban wrote:Jo. Micke och jag åker ner fredagen. Bjuggen och Malte kommer nog fredagen med? Vi ska juh skeda med dom i 2 nätter
Billös expertkommentator..
Glöm inte hjälmarna!Bjuggen wrote:Vi ska ha det så mysigtRobban wrote:Jo. Micke och jag åker ner fredagen. Bjuggen och Malte kommer nog fredagen med? Vi ska juh skeda med dom i 2 nätter. Åker ner på fredag vi med.
Dom kommer med! Pax för att skeda med Robban!
Hotellet är fixat så jag kommer ner på fredag jag med!
Vill du bli hämtad vid tåget kan du ju slå mig en signal!
Japp det gör jag, funtar på vilket tåg man ska ta. När är det läge att vara på plats??