Robban`s Nutech TB2 SS
Re: Robban`s Nutech TB2 SS
Är ju lite som du har sagt innan, går ju inte jämföra med en baja. Mot en Hurrax eller MCD är väl mer rättvist.
Ja precis. Ska bli kul när man kommer till banan och det är lite olika märken!S 500 R wrote:Är ju lite som du har sagt innan, går ju inte jämföra med en baja. Mot en Hurrax eller MCD är väl mer rättvist.
Precis!! Skulle vilja se Hurraxen live.Robban wrote:Ja precis. Ska bli kul när man kommer till banan och det är lite olika märken!S 500 R wrote:Är ju lite som du har sagt innan, går ju inte jämföra med en baja. Mot en Hurrax eller MCD är väl mer rättvist.
Ja! Finns lite filmer på den på tuben. Fina bilar!
Ska bli kul att se din bil med. Har ju inte sett en Nutech live heller!
Efter att ha sett Ms.Twilight´s Nutech med HPI hjul kunde jag inte hålla mej.

Synd att fälgarna är vita.. Har en uppsättning med svarta, men orkar inte kränga om

Synd att fälgarna är vita.. Har en uppsättning med svarta, men orkar inte kränga om
Grymt! 
- sideburn80
Kan ej se bilderna...?Robban wrote:Efter att ha sett Ms.Twilight´s Nutech med HPI hjul kunde jag inte hålla mej.
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
Lusse. Jag tror du har nåt knas med din dator? Alla andra ser dom? 
Kanske för jag är inte hemma just nu?...Robban wrote:Lusse. Jag tror du har nåt knas med din dator? Alla andra ser dom?
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
Läckert!! Riktigt snyggt!!
-
Ms Twilight
- Phone Number: 0706851726
Ser riktigt bra ut
Hur tycker du den funkar med hpi hjulen?? Vill den välta 
Med alla säkerhet kommer den välta! Jag tror MXT däcken är lite to much.. Men nu KAN jag ha dom på
Kommer köra med nutech originalarna till en början. Sen funderar jag på 5SC original däck på den. Återstår att se. Blir nog en uppsättning hjul från maffian nu när dom kör "rea" på dom.
En annan grejj som jag är impad över på gott och ont. Alla, ALLA skruvar och nav är loctitat från fabrik! Jävligt bra. Lite knepigt att få isär vissa saker men med rätt verktyg så går det fint!
En annan grejj som jag är impad över på gott och ont. Alla, ALLA skruvar och nav är loctitat från fabrik! Jävligt bra. Lite knepigt att få isär vissa saker men med rätt verktyg så går det fint!
-
Ms Twilight
- Phone Number: 0706851726
Min lille bitch fixar meket. Får hoppas han har rätt verktyg