Robban`s Nutech TB2 SS
Re: Robban`s Nutech TB2 SS
När det är samma skulle jag tro.
Gjorde ett litet ryck idag med HPI radiolådan. Den sitter där men går att flytta, beror juh lite på hur det blir med motorn.

-
Ntch in da dirt
hur är soppa slangarna på bilen är de mjuka eller hårda diton.
sålt av en fg, 3 mcd samt en nutech MME. Nu hägrar större leksaker riktiga fordon som jag själv kan köra .
Extrem lek med elden är kasta bensin på lågorna
Extrem lek med elden är kasta bensin på lågorna
Mjuka.. vet inte hur dom blir efter några liter bränsle. Återstår att se.T powa wrote:hur är soppa slangarna på bilen är de mjuka eller hårda diton.
Ser bra ut Robban. Smocka i puffran nu så vi kan fajtas i V-by
Kom på det när jag kom hem och kikade att jag får skruva av bågen och en massa skit för att knäppa bilder. Så du får fan inga nu när du ändå har bytt låda
Kom på det när jag kom hem och kikade att jag får skruva av bågen och en massa skit för att knäppa bilder. Så du får fan inga nu när du ändå har bytt låda
Billös expertkommentator..
Lugnt det bjuggas! Klart jag ska smälla i motorn! Om jag hade en......Bjuggen wrote:Ser bra ut Robban. Smocka i puffran nu så vi kan fajtas i V-by![]()
Har kört 2 tankar med gummans. De är forfarande som när den levererades.Robban wrote:Mjuka.. vet inte hur dom blir efter några liter bränsle. Återstår att se.T powa wrote:hur är soppa slangarna på bilen är de mjuka eller hårda diton.
Robban wrote:Lugnt det bjuggas! Klart jag ska smälla i motorn! Om jag hade en......Bjuggen wrote:Ser bra ut Robban. Smocka i puffran nu så vi kan fajtas i V-by![]()
Vad f-n säger du. Har du ingen smällare?? Beställt eller??
Yes den är beställd.. Men har fastnat i Paris pga nån jävla strejk.. Prata precis med Jessan om det.. Vi kom fram till att dom har baguettätarstrejk, dessutom dricker dom säkert rödvin och röker cigarett med förlängare.. ger mej fan på att det kommer lukta rödvin om motorn när den kommer..
Givetvis stinker den av nån vidrig gammal möglig ost också. Du kanske kan få en basker som plåster på såret.Robban wrote:Yes den är beställd.. Men har fastnat i Paris pga nån jävla strejk.. Prata precis med Jessan om det.. Vi kom fram till att dom har baguettätarstrejk, dessutom dricker dom säkert rödvin och röker cigarett med förlängare.. ger mej fan på att det kommer lukta rödvin om motorn när den kommer..
Smart där att ha radiolåda! 
Antennen skall du nog ändra på. 2,4 ghz vill gärna att den står rakt upp för att fungera best.
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
Är det så? Då skall jag ordna till detLusse wrote:Antennen skall du nog ändra på. 2,4 ghz vill gärna att den står rakt upp för att fungera best.
Antagligen. Ja en basker hade suttit fint. Då matchar jag Davids hemska fiskemössaBjuggen wrote:Givetvis stinker den av nån vidrig gammal möglig ost också. Du kanske kan få en basker som plåster på såret.Robban wrote:Yes den är beställd.. Men har fastnat i Paris pga nån jävla strejk.. Prata precis med Jessan om det.. Vi kom fram till att dom har baguettätarstrejk, dessutom dricker dom säkert rödvin och röker cigarett med förlängare.. ger mej fan på att det kommer lukta rödvin om motorn när den kommer..
Ja tyvärr ,du tappar räck vid med liggande antenn. Det har nåt med radio vågor att göra.+att 2,4 har korta antenner..
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S