Surfplatta
- J.A racing
Re: Surfplatta
Jag har bara wifi om man bor i en stor stad så finns det hotspot över allt plus har man en iphone 4 kan man koppla upp sig via den kände att det inte var värt att lägga 1500 kr till på 3G bättre att lägga det på en större hård disk
- J.A racing
Ungefär så tänkte jag med....jebogren wrote:Jag har bara wifi om man bor i en stor stad så finns det hotspot över allt plus har man en iphone 4 kan man koppla upp sig via den kände att det inte var värt att lägga 1500 kr till på 3G bättre att lägga det på en större hård disk
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
jag tog en 64g istället för en 32g 3GJ.A racing wrote:Ungefär så tänkte jag med....jebogren wrote:Jag har bara wifi om man bor i en stor stad så finns det hotspot över allt plus har man en iphone 4 kan man koppla upp sig via den kände att det inte var värt att lägga 1500 kr till på 3G bättre att lägga det på en större hård disk
Så tänker jag också göra. Onödiga pengar för en 3G och då måste man ju prövas för det abonomanget med.
men har man en iphone så har man fri sur och då fixar man bara ett tvilling kort o det kostar inget i månadenS 500 R wrote:Så tänker jag också göra. Onödiga pengar för en 3G och då måste man ju prövas för det abonomanget med.
Funkar inte med mitt abonomang. Dom tillåter inte det längre!jebogren wrote:men har man en iphone så har man fri sur och då fixar man bara ett tvilling kort o det kostar inget i månadenS 500 R wrote:Så tänker jag också göra. Onödiga pengar för en 3G och då måste man ju prövas för det abonomanget med.
Oki telenor var det inga problem med om man villeS 500 R wrote:Funkar inte med mitt abonomang. Dom tillåter inte det längre!jebogren wrote:men har man en iphone så har man fri sur och då fixar man bara ett tvilling kort o det kostar inget i månadenS 500 R wrote:Så tänker jag också göra. Onödiga pengar för en 3G och då måste man ju prövas för det abonomanget med.
Det är Telenor jag har...
jag har ett företags abonnemang kanske det som gör detS 500 R wrote:Det är Telenor jag har...
Så kan det vara...jebogren wrote:jag har ett företags abonnemang kanske det som gör detS 500 R wrote:Det är Telenor jag har...
- J.A racing
Grymt nöjd med min iPad 2'a, har surfar runt och lekt med en massa inställningar mm nu och testat en massa funktioner. Att man inte köpt en sån här tidigare.
Sen att slippa fläkt bruset och värmen från laptop'n är ju ett rejält stort + de med.
Snart kommer iOs 5 med en hel del nya funktioner också
Snart kommer iOs 5 med en hel del nya funktioner också
- huSSe
- Hedersmedlem
- Phone Number: 0706663366
hur länge räcker batterierna i en sån?
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
- J.A racing
Dom har specat 10 timmars användning och sen i standby vet jag inte. Jag har hållt på sen 5 imorse till och från hela dagen och nu är min nere på 45% kvar.huSSe wrote:hur länge räcker batterierna i en sån?
- huSSe
- Hedersmedlem
- Phone Number: 0706663366
det var inte dåligt!
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.