Hvilken pinner er dette....?Lusse wrote:Hör av dig , angående pinnarna . Om du tycker att dom är bättre.Robban wrote:Idag har jag mekat ihop bilen igen. Lusse fixade hårdare pinnar åt mej som han skickade upp. Tack som fan Lusse![]()
Så nu har jag mekat i dom och bytt luftfilter och ändrat hjulvinklar bak. Beställde även ett nytt ack från kullagergrossisten, ett på 5300 mAh så slipper man få slut på ström. Trodde juh mitt styrservo ballat ur. Men det va acket som hade slut ström
Så nu är bilen redo för Skurup! Ska bli löjligt roligt!
Robban´s 5T
Re: Robban´s 5Terrifying
Jan-Erik
http://www.pro-racing.no
http://www.pro-racing.no
Det är Pinnar som är köpte på en stål firma i GBG. Lusse vet nog mer vilka specifikationer det är på dom.
Gå inn och kolla här om det kan vara nått.http://www.wiberger.se/templates/pinnar ... uttrar.htm
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
Vilken av dom är det Lusse?
Det är härdade stål pinnar som är lika bra som nått anat som säljs. Och till ett pris som gör att det spelar ingen roll om dom är lite sämre, som dom inte är.
Dom här..http://www.wiberger.se/templates/din6325.htmRobban wrote:Vilken av dom är det Lusse?
Re: Robban´s 5T ProLine
Idag vart det en rengöring från skurups damm.. Böt luftfilter och körde lite bakom huset. Nu är man sugen på körning!
Igår tog jag av drivaxlarna på denna för att se hur pass sletna dom va efter skurup. Hade slitit rätt bra på dom 2 tankar jag körde i skurup. Så det kändes som att jag inte vill byta pinnar efter varje gång man kört, så nu mekades det dit hostile boots och feta in knutarna. Ska väl bege mej ut i gropen nån dag och testa. Ska nog fungera fint.
Det som jag tycker är konstigt är hur det kan funka så bra att köra torrt för vissa och för andra inte alls?
Det som jag tycker är konstigt är hur det kan funka så bra att köra torrt för vissa och för andra inte alls?
- J.A racing
Ja, jag kommer köra fett och boost pga min nya cvd FLM..
Ända otroligt några person som köra på torr ända klarar delvis
Annan bara gick sönder...
Ända otroligt några person som köra på torr ända klarar delvis
Annan bara gick sönder...
Jag har fortfarande originalgrejerna sitter på och har aldrig bytt dom, fett och damasker is tha shit 
Jonny Hedström
Mcd RR
Mcd RR
Re: Robban´s 5T
Här kommer en liten update..

Hålen är upptagna. Skall kapa upp över motorn sen skall den skickas på lack

Hålen är upptagna. Skall kapa upp över motorn sen skall den skickas på lack
- huSSe
- Hedersmedlem
- Phone Number: 0706663366
kommer nog bli vackert!
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
Idag har det mekats igen. 5SC bak bumper med tillhörande mudflaps.
Då jag inte va riktigt nöjd med att flapsen satt för långt in så modda jag lite så det vart mer som jag ville ha det!
Ser helt absurt ut med bubbla karossen på men blir nog bra med woodstern. Tur jag kollade med woodstern innan jag skickade den på lack. Fick nämligen kapa lite i den för att det skulle gå fritt med bak bumpern. Men nu skall den skickas till veckan!

Då jag inte va riktigt nöjd med att flapsen satt för långt in så modda jag lite så det vart mer som jag ville ha det!
Ser helt absurt ut med bubbla karossen på men blir nog bra med woodstern. Tur jag kollade med woodstern innan jag skickade den på lack. Fick nämligen kapa lite i den för att det skulle gå fritt med bak bumpern. Men nu skall den skickas till veckan!

- huSSe
- Hedersmedlem
- Phone Number: 0706663366
fasiken är det bara jag som inte ser bilderna????
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.