volvo blir kinesiskt
Re: volvo blir kinesiskt
Jag vill åckså ha en häftigare bil!! Jag har haft häftga bilar i min ungdom. Men tyvär har jag inte råd längre.. Man vill kuna gjöra andra saker åckså . Dricka goda öl . Köpa delar tillsin LS-Bil, och annat skoj....
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
- huSSe
- Hedersmedlem
- Phone Number: 0706663366
håller med.
man får prioritera(vete tusan hur det stavas)??
man får prioritera(vete tusan hur det stavas)??
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
- J.A racing
Hehe deras framvagn ja, den hade jag glömt. Min XC70 gick nästan enbart på landsväg och vid 12000 mil så var allt i framvagnen helt slut bussningar, fjäderbenslager, styr & spindelleder, knarrstag och Nivomaterna bak + lite annat smått o gott. Sen allt löpande små skit hela tiden ECC´n, torkarmotorer, magnetventiler till turbostyrningen, centrallås, kylfläkt, hjullager mm. Sen normala slitdelar som bromsar runt om och kamrem/vattenpump mm. Bilen hade gått ca 18000 mil när jag sålde den, farsans Hilux pickis har nu gått runt 25000 mil och det har inte vart nått annat än olja & filter samt en halvljuslampa inte en led samt inte ens bytt bromsar på 25000 mil. Det är helt otroligt men sant, nu snackar vi kvalitet.Jimmy wrote:Jag har 2st Volvo,en Xc70 d5-04 och en V70 2,4t-02 och jag är super nöjdförutom de dåliga framvagnarna som de har problem med att bussningarna blir glappa
men skit i det för nu är det jul
![]()
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
- huSSe
- Hedersmedlem
låter riktigt dyrt!
en del må ju gott på garantin?
men det blir en massa besvär runt om kring
när man ska lämna in bilen.
Shit vilken otur du verkar haftJ.A racing wrote:Hehe deras framvagn ja, den hade jag glömt. Min XC70 gick nästan enbart på landsväg och vid 12000 mil så var allt i framvagnen helt slut bussningar, fjäderbenslager, styr & spindelleder, knarrstag och Nivomaterna bak + lite annat smått o gott. Sen allt löpande små skit hela tiden ECC´n, torkarmotorer, magnetventiler till turbostyrningen, centrallås, kylfläkt, hjullager mm. Sen normala slitdelar som bromsar runt om och kamrem/vattenpump mm. Bilen hade gått ca 18000 mil när jag sålde den, farsans Hilux pickis har nu gått runt 25000 mil och det har inte vart nått annat än olja & filter samt en halvljuslampa inte en led samt inte ens bytt bromsar på 25000 mil. Det är helt otroligt men sant, nu snackar vi kvalitet.Jimmy wrote:Jag har 2st Volvo,en Xc70 d5-04 och en V70 2,4t-02 och jag är super nöjdförutom de dåliga framvagnarna som de har problem med att bussningarna blir glappa
men skit i det för nu är det jul
![]()
http://www.largescaleracing.se
info@largescaleracing.se
070-7910586
Nu kan jag även erbjuda mina kunder körning på våran offroad bana.
info@largescaleracing.se
070-7910586
- J.A racing
huSSe wrote:låter riktigt dyrt!
De första stora prylarna framvagn & bakvagn gick på den här 3 månaders garantin, de gick på över 45000:- med delar och arbete på Volvo. Fast sen fick man slanta resten själv, hade räckt till en fin MCD. Fast sen allt strul med att vara utan bil, när jag åker minst 10 mil om dagen till jobbet.
Vad var det för årgång på den "huvudverksbilen"?
http://www.largescaleracing.se
info@largescaleracing.se
070-7910586
info@largescaleracing.se
070-7910586
- J.A racing
Sen 02´a första med Haldex.Jimmy wrote:Vad var det för årgång på den "huvudverksbilen"?
Min farsa hade 25 volvosar på 25 år... efter det kommer jag aldrig att köpa en volvo. Nä, jag kör tyskt och kommer nog att forsätta med det. Tyskt med V8 är melodin.
-
Ntch in da dirt
Jag kör volvo v70 n 00 nu men funderar på nissan qach kai eller skoda yeti när volvon är uttjänt håller med om att klimatorn är mysko i dessa bilar när man vill ha värme då är det kallt och när inte värmen behövs så finns det.
sålt av en fg, 3 mcd samt en nutech MME. Nu hägrar större leksaker riktiga fordon som jag själv kan köra .
Extrem lek med elden är kasta bensin på lågorna
Extrem lek med elden är kasta bensin på lågorna
- sideburn80
Är väl ingen fantast men jag tycker det är trist att det blir Kinesiskt.
Har haft en 740 funka kanon, samma sak med min Amazon. Har en v40 turbo -01 nu, inga problem.
Men pv´n och duetten har jag inte orkat fixa än, säljer nog.
Har haft en 740 funka kanon, samma sak med min Amazon. Har en v40 turbo -01 nu, inga problem.
- huSSe
- Hedersmedlem
kan du inte göra om Dutten till en 1:1 L/S rcsideburn80 wrote:Är väl ingen fantast men jag tycker det är trist att det blir Kinesiskt.
- sideburn80
Jo det vore ju nå, hehe. Basha med DuttenhuSSe wrote:kan du inte göra om Dutten till en 1:1 L/S rcsideburn80 wrote:Är väl ingen fantast men jag tycker det är trist att det blir Kinesiskt.
Gör i åning och sälg dyrt. Dom är värt det::::::::::::::huSSe wrote:kan du inte göra om Dutten till en 1:1 L/S rcsideburn80 wrote:Är väl ingen fantast men jag tycker det är trist att det blir Kinesiskt.
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
- sideburn80
Om jag endå hade orken, började rostlaga dutten men skaffade mig hoj och då åkte bilen ut och hojjen in.Lusse wrote: Gör i åning och sälg dyrt. Dom är värt det::::::::::::::
Det är lika mycket rost på pv´n oxå men Lusse du får gärna fixa dom