Markus Baja 5T SS
Re: Markus Baja 5T SS
Tror kylan är problemet med din spräckta bärarm
(om det inte hände i somras dvs.)
Jonny Hedström
Mcd RR
Mcd RR
Det har du rätt i, så är det nog. Det bör ha hänt sista månaden, innan det så renoverade jag fronten och borde sett det.
- huSSe
- Hedersmedlem
- Phone Number: 0706663366
kylan är bara av ondo!jonny h wrote:Tror kylan är problemet med din spräckta bärarm(om det inte hände i somras dvs.)
det har inget gott med sig.
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
Inte snön hellerhuSSe wrote:kylan är bara av ondo!jonny h wrote:Tror kylan är problemet med din spräckta bärarm(om det inte hände i somras dvs.)
![]()
det har inget gott med sig.
Jonny Hedström
Mcd RR
Mcd RR
RPM har bett att få tillbaka bärarmen så ska dom skicka en ny. Inget märkvärdigt men bra service iaf.
Hade problem med styrningen som jag skrev under teknik, och igår hade jag konverterat tillbaka den till B igen och gav mig ut.
Jävlar vilket ös i kärran!! Körde den aldrig med min mielkepipa innan jag byggde om till T och jag måste säga det att den extra vikten att köra som truck gör en enorm skillnad på ax och hastighet. Känns nästan för snabb och jag har bara 29cc toppen på..
Styrningen funkar kanoners nu med mer normal vikt.
Kommer nog köra den som B ett tag nu tills jag tröttnar på farten samt all städning
Ska modifiera "luftintagen" i undre karosshalvan för nu kommer jag ihåg vilket elände det var med all skit som tar sig in där samt att bilen fastnar i all bråte.
Hade problem med styrningen som jag skrev under teknik, och igår hade jag konverterat tillbaka den till B igen och gav mig ut.
Jävlar vilket ös i kärran!! Körde den aldrig med min mielkepipa innan jag byggde om till T och jag måste säga det att den extra vikten att köra som truck gör en enorm skillnad på ax och hastighet. Känns nästan för snabb och jag har bara 29cc toppen på..
Styrningen funkar kanoners nu med mer normal vikt.
Kommer nog köra den som B ett tag nu tills jag tröttnar på farten samt all städning
Ska modifiera "luftintagen" i undre karosshalvan för nu kommer jag ihåg vilket elände det var med all skit som tar sig in där samt att bilen fastnar i all bråte.
- J.A racing
Ja det känner jag igen, måste också hitta på något där. Bilen käkar ju i sig vad som helst i dom hålen.
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
Klipp ut en lagom stor bit gammal tvättsvamp och knöka i hålen. Kan bli skitig som satan men fortfarande släppa igenom luft till kylning. Brukar även skicka upp en rejäl bit svamp under vevhuset för att hindra de största prylarna att leta sig fram till svänghjulet.J.A racing wrote:Ja det känner jag igen, måste också hitta på något där. Bilen käkar ju i sig vad som helst i dom hålen.
Billös expertkommentator..
Ja det är ingen dum idé, antingen blir den en sån simpel mod eller så har jag planer på att göra nåt med gummi och shoe goo.. får se vart det landar.
Behöver väl knapt säga att disksvampmodden ännu inte är gjord
På gränsen att klassas som stöld skulle jag tro
Sparar jag högen en stund kanske det blir nypotater i den

På gränsen att klassas som stöld skulle jag tro
Sparar jag högen en stund kanske det blir nypotater i den

Vad är det för ställ du har???
- J.A racing
En jord upptagnings maskin
Hade glömt hur din B såg ut, grym i svart funderar faktiskt på att lacka upp nått nytt till min. Orginal börjar faktiskt bli lite sliten även på min bil 
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
Själv funderar jag på att testa prolines är det desert rat den heter? Om ingen hör av sig på min annons om undre karosshalvorna då..
Färgen vet i tusan.. har länge varit sugen på nån kawagrön kaross. Har fått hem en bubbla samt grön faskolor till min slash, så jag ska testa den färgen på den först. Tror det kan vara nice ihop med vitt och kanske en skvätt silver.
Nån som vet hur djupt färgningen i RPMs plast sitter? Om jag skulle färga dom i ex grönt och sen ge mig ut i den värsta terrängen, är det då ogjort arbete?
EDIT: Då menar jag rpms vita bärarmar, om jag färgar dom med tygfärg
Färgen vet i tusan.. har länge varit sugen på nån kawagrön kaross. Har fått hem en bubbla samt grön faskolor till min slash, så jag ska testa den färgen på den först. Tror det kan vara nice ihop med vitt och kanske en skvätt silver.
Nån som vet hur djupt färgningen i RPMs plast sitter? Om jag skulle färga dom i ex grönt och sen ge mig ut i den värsta terrängen, är det då ogjort arbete?
EDIT: Då menar jag rpms vita bärarmar, om jag färgar dom med tygfärg
Madmike gjorde det tror jag. Så det ska nog gå.
- huSSe
- Hedersmedlem
- Phone Number: 0706663366
fasiken va hændig du ær. riktigt snyggt!
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.