° Baja 5B - TippEx °
- huSSe
- Hedersmedlem
- Phone Number: 0706663366
Re: ° Baja 5B - TippEx °
sån där underdel ska jag fixa till min
baja.
då ska lacka ditt under. FLIP ME OVER.
baja.
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
J.A racing wrote:Satan vad läcker den blev i svart/vitt !!!!
TackLusse wrote:Det där var lyckat. Den ser verkligen bra ut..
Hade en "Var god vänd" på gång, men lade ner det för jag hade bara maskeringstape å "skriva" med.. Såg konstigt uthuSSe wrote:sån där underdel ska jag fixa till min
baja.
Projekt TippEx - White and Black HPI Baja 5B - 28,5cc FinnPortad, WT668, Side-Mount Dominator mm
Skitsnyggt bygge. Svårt att tro det är min gamla 
Billös expertkommentator..
TackBjuggen wrote:Skitsnyggt bygge. Svårt att tro det är min gamla
Projekt TippEx - White and Black HPI Baja 5B - 28,5cc FinnPortad, WT668, Side-Mount Dominator mm
Haha var ju tvungen att hitta på något på undersidan.. Hade några kolvar kvar. Tyckte den passa bra och på något sätt får den väl i detta fall stå för "våga vägra twin"jonny h wrote:...du har nåt smuts på undertrayen
Ja den blev schysst, skämtade lite bara jag hänger ju jämt därJonasson wrote:Haha var ju tvungen att hitta på något på undersidan.. Hade några kolvar kvar. Tyckte den passa bra och på något sätt får den väl i detta fall stå för "våga vägra twin"jonny h wrote:...du har nåt smuts på undertrayenÄr rätt nöjd med "Swespy-Kolven" tycker den håller designmässigt rätt bra?
Jonny Hedström
Mcd RR
Mcd RR
Helt lugnt Jonny!
Tog det som ironi 
Hur som helst så är den jävligt snygg, min e raka motsatsen just nu lerig å jävlig så jag e nöjdJonasson wrote:Helt lugnt Jonny!Tog det som ironi
Jonny Hedström
Mcd RR
Mcd RR
då är allt som det skajonny h wrote: Hur som helst så är den jävligt snygg, min e raka motsatsen just nu lerig å jävlig så jag e nöjd
Vi får samla ihop oss å köra som faen vartefter tycker jagJonasson wrote:då är allt som det skajonny h wrote: Hur som helst så är den jävligt snygg, min e raka motsatsen just nu lerig å jävlig så jag e nöjd![]()
Hoppas på att få tid nån da nu och skita ner min med
Jonny Hedström
Mcd RR
Mcd RR
Läckert bygge!
Du har lyckats riktigt bra med helheten, känns som allt passar ihop och inte bara ihopplockat.
Nästan synd att skita ner den nu...
Vore kanonkul att hänga på er framöver och köra lite.
Du har lyckats riktigt bra med helheten, känns som allt passar ihop och inte bara ihopplockat.
Nästan synd att skita ner den nu...
Tack!!nho1 wrote:Läckert bygge!
Nästan synd att skita ner den nu...![]()
Vi får väl hojta i "Banor" tråden eller något när det är nån körning synd å ta det snacket här
Jaha då har det gasats, snurrats å voltats, så nu ser TippEx ut som den ska.. Lite lagom skitig..

Den verkar ju funka som det ska iaf, skönt efter allt isär plock
Synd att jag inte kan köra bara
Nu återstår bara lite "åtgärd efter körning"
Redo för bashing! 
Förstår nu när man säger att en 1:8 bana är för liten, våran grusväg utanför huset räcker ju knappast till

Den verkar ju funka som det ska iaf, skönt efter allt isär plock
Förstår nu när man säger att en 1:8 bana är för liten, våran grusväg utanför huset räcker ju knappast till
Haha inte så skitig kanske, men så här skitig har den inte varit sen den monterades ihop igen