Nej det var lite skumt och jäkligt onödigt, kraftiga smärtor i bröstkorgen är ju ingen höjdare. Men med alla undersökningar och röntgen så hittade dom inget som är fel i alla fall. Kan ha varit nån form av stress eller mest troligt nått organ som kommit i kläm efter graviditeten, de möbleras ju om en hel del under den perioden.S 500 R wrote:Lätt ju inget bra med frugan. Inget allvarligt hoppas jag.
JA´s FG EVO BMW 320SI WTCC
- J.A racing
Re: JA´s FG EVO 09 WTCC Beemer
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
Förstår det!! Skönt när det löser sig till det bästa.
- J.A racing
Ja men de löser sig nog, nu har dom ju kollat allt och inte hittat nått direkt fel.
- J.A racing
Nu har det hunnits med och lite skruva på morgonen, så jag har monterat dit min Lauterbacher 4-backs kopplingen. Sen dämparna bak och transpondern samt en ny skuren foambumper. Nu ska det bara bli väglag för provturen också. Så man kan börja justera lite på Klick dämparna och se vad dom går för. Ja bilen också så klart!

-
wrep
- Phone Number: 0768033556
Fint!
Du har en veritabel värsting där nu
Enda som fattas är en rökarmaskin i den 
Måste man plocka ur mellanaxeln för att få bort kopplingsklockan på FG? Där har de gjort en miss ju... på RS5 behöver man lossa drevet men inte riva ur hela axeln... nästan så att det blir snabbare att ta ur motorn om man ska fixa med kopplingen?
Måste man plocka ur mellanaxeln för att få bort kopplingsklockan på FG? Där har de gjort en miss ju... på RS5 behöver man lossa drevet men inte riva ur hela axeln... nästan så att det blir snabbare att ta ur motorn om man ska fixa med kopplingen?
// Per slipsåkare som ibland fuskar i offroadträsket.
- J.A racing
Ja lite mer motor kommer väl kanske sen om Oddie svarar på mejl nån gång eller har han dött kanske?
Smidigast vore ju att bara hitta ett touring portat cylinder kit för 4-bults motorer, men jag vet fasiken inget just nu.
Nej man behöver inte ta ur mellan axeln utan det räcker med att lossa spurdrevet med medbringaren sen 4 st skruvar. Fast jag tog loss och limmade lagren och shimsade om dreven så dom linjerar bättre mot varrandra.
Nej man behöver inte ta ur mellan axeln utan det räcker med att lossa spurdrevet med medbringaren sen 4 st skruvar. Fast jag tog loss och limmade lagren och shimsade om dreven så dom linjerar bättre mot varrandra.
-
wrep
Skall du inte ha en Egon-cylinder i så fall ?
- J.A racing
Ja en helt komplett Promod 23´a med den nya Touring Propipe som kommer nu vore ju inte helt fel, man får väl fråga herr plånbok om ett tag när det fyllts på igen.wrep wrote:Skall du inte ha en Egon-cylinder i så fall ?
-
wrep
Cylinder från en sådan kanske? eller en komplett motor.... 500 dållar verkar ju inte jättedyrt... blir ju iofs tull å moms på de 
EDIT: glömde ju länken
http://www.oneillbrothers.com/rc-car/po ... -edit.html
EDIT: glömde ju länken
http://www.oneillbrothers.com/rc-car/po ... -edit.html
- J.A racing
Haha!
Ja den har man ju kikat lite på faktiskt men för 2000:- så får man ju en 2011 Oddie motor av den jag har, men han är ju helt omöjlig att få kontakt med.
Blir nog att köra med en Stock Zenoah G240 "regnmotor" tills man spart ihop till en värsting.
Blir nog att köra med en Stock Zenoah G240 "regnmotor" tills man spart ihop till en värsting.
Har du en hotmail adress J.A???
- J.A racing
Ja men jag anväder den inte.S 500 R wrote:Har du en hotmail adress J.A???
Okey... han hade ju problem med dom adresserna.J.A racing wrote:Ja men jag anväder den inte.S 500 R wrote:Har du en hotmail adress J.A???
- J.A racing
Ska nog ta och beställa en killerbee till den här med, det är ju jäkligt konstigt att man inte har det som krav.
När man nu har så jäkla mycket regler så skiter man i det viktigaste, de är ju inga billiga grejer de här direkt. En 1:5 Touring på ca 10 kg som får gashäng i 100 Km/h kan ju ställa till med vad som helst på ett banområde. Då hjälper ingen failsafe i världen.
http://www.davesmotors.com/s.nl/c.88503 ... id.3569/.f Är det någon som har en Killerbee V1 liggandes så kan jag vara intresserad, helst med den dioden till också.
http://www.davesmotors.com/s.nl/c.88503 ... id.3569/.f Är det någon som har en Killerbee V1 liggandes så kan jag vara intresserad, helst med den dioden till också.