Trollhätte banan!!
Re: Trollhätte banan!!
Det är ju 1:8 banan som ska anpassas... det blir ju ingen ny så. Nä, det tror jag inte... men det vet Bjuggen mer om.
- maxlundblad
- Phone Number: 0701179028
det e la lika bra o jämna den gamla banan med marken redan vid första mötet?
Hobao Hyper 9E Tekin rx8
Schumacher Cougar SV PRO
Söker Sponsorer
Schumacher Cougar SV PRO
Söker Sponsorer
Njaä... det kommer inte hända.
- maxlundblad
okej, då kanske vi kommer ha en fungerande bana till hösten
Hobao Hyper 9E Tekin rx8
Schumacher Cougar SV PRO
Söker Sponsorer
Schumacher Cougar SV PRO
Söker Sponsorer
Jag har ju inte sett banan... men den ska väl bara vara att hyvla av hoppena lite och runda till svängarna.
- maxlundblad
nja, riktigt så enkelt är det inte mister. Det är ganska dåligt matrial på vissa partier, och banmarkeringarna bör bytas, då kunde man ju lika gärna kört helt ny bansträckning för att få ut mest möjliga banlängd på den yta vi har att disponera.
Hobao Hyper 9E Tekin rx8
Schumacher Cougar SV PRO
Söker Sponsorer
Schumacher Cougar SV PRO
Söker Sponsorer
Den är bana gjort för 1:8 väl ska blir 1:5 bana?
Ska bli medlem i klubb?
Jag bara ju nyfiken!
Ska bli medlem i klubb?
Jag bara ju nyfiken!
Det viktigaste är ju att komma igång tycker jag... skit samma om belägningen inte är 100 och om banmarkeringen inte är perfekt.maxlundblad wrote:nja, riktigt så enkelt är det inte mister. Det är ganska dåligt matrial på vissa partier, och banmarkeringarna bör bytas, då kunde man ju lika gärna kört helt ny bansträckning för att få ut mest möjliga banlängd på den yta vi har att disponera.
Ja, precis.. 1:8 ska anpassas för 1:5.Burnout wrote:Den är bana gjort för 1:8 väl ska blir 1:5 bana?
Ska bli medlem i klubb?
Jag bara ju nyfiken!
Bli det...
När vi har träff här sen ska man inte behöva vara medlem för att köra.
Du skall nog titta på banan först. Den är inte mycket att ha.Det bästa är nog att göra som Max sa, jämna ut allt och göra nytt.S 500 R wrote:Det viktigaste är ju att komma igång tycker jag... skit samma om belägningen inte är 100 och om banmarkeringen inte är perfekt.maxlundblad wrote:nja, riktigt så enkelt är det inte mister. Det är ganska dåligt matrial på vissa partier, och banmarkeringarna bör bytas, då kunde man ju lika gärna kört helt ny bansträckning för att få ut mest möjliga banlängd på den yta vi har att disponera.
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
Kanske är så... jag har ju som sagt inte sett den. Men det var inte dom vibbarna jag fick på mötet.
Vad säger Bjuggen? För i höstas när vi var där och efteråt så pratade det om att göra helt nytt. Maskiner och material skulle finnas, och det skulle bara vara att sätta igång att göra nytt. Men det var i höstas det...
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
Ja, Bjuggen och jag var ju på samma möte... så han hörde ju vad jag hörde.
- Mr_Rustler
Jag tk vi bygger på denna banan som finns nu!!! 
Kör:
FG MonsterJeep 30,5cc
Baja Clone 26cc
Styr:
Futaba 3PK
FG MonsterJeep 30,5cc
Baja Clone 26cc
Styr:
Futaba 3PK
Enligt min personliga åsikt är det mycket lite av banan som kan lämnas orört. Du som sett banan Max. Start rakan och platåhoppet längst bort. Resten bör nog ses över. Men som sagt. De som har en åsikt är välkomna den 16e.
Billös expertkommentator..