Vad gör DU just nu?
Re: Vad gör DU just nu?
Hade planer på att platta till buggys idag på banan i tvärskog men fick höra att dom höll på att packa ihop tidigt för dagen. Jaja, desto mer tid att smida lömska planer inför nästa drabbning 
snart blir det kött och öl på texas longhorn
- J.A racing
De vill jag med ha, snart är det grillsäsong igen.jebogren wrote:snart blir det kött och öl på texas longhorn
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
- J.A racing
Nehe nu blir det lite matlagning, fish´n chips idag. 
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
-
Airbrush73
Funderar lite på om man skulle gå ner i garaget och ta nån bild på bubblan och småskruva lite och kanske ta ut den och sprätta lite snö. 
FG Beetle 4wd 26cc (såld)
FG Truck 23cc (såld)
FG onroad 23cc (såld)
+ en massa 1:8/1:10 el + metanol
FG Truck 23cc (såld)
FG onroad 23cc (såld)
+ en massa 1:8/1:10 el + metanol
Har testat paddlarna för första gången, så jäkla nice dem var att basha med
Nu har jag just skruvat isär dämparna och rengjort dem samt fyllt på dem med ny olja 
Hur vart det med nya cyllen? Kände du nån skillnad?zatangai wrote:Har testat paddlarna för första gången, så jäkla nice dem var att basha medNu har jag just skruvat isär dämparna och rengjort dem samt fyllt på dem med ny olja
Gör det... Vi gillar bilder på detta forum..Airbrush73 wrote:Funderar lite på om man skulle gå ner i garaget och ta nån bild på bubblan och småskruva lite och kanske ta ut den och sprätta lite snö.
MCD UltimateCarbon K600 TWIN
Fick precis reda på att Carbon-Dave inte kommer till Vimmerby
jag som hade sett fram mot all race vi skulle ha osv... Tycker du får fixa detta David!
VarförS 500 R wrote:Fick precis reda på att Carbon-Dave inte kommer till Vimmerbyjag som hade sett fram mot all race vi skulle ha osv... Tycker du får fixa detta David!
Ja det är juh precis åt helvete!S 500 R wrote:Fick precis reda på att Carbon-Dave inte kommer till Vimmerbyjag som hade sett fram mot all race vi skulle ha osv... Tycker du får fixa detta David!
Jag väntar på att klockan ska bli åtta så Solsidan börjar 
http://www.largescaleracing.se
info@largescaleracing.se
070-7910586
Nu kan jag även erbjuda mina kunder körning på våran offroad bana.
info@largescaleracing.se
070-7910586
Nu kan jag även erbjuda mina kunder körning på våran offroad bana.
Enda positiva med en söndagJimmy wrote:Jag väntar på att klockan ska bli åtta så Solsidan börjar
Jonny Hedström
Mcd RR
Mcd RR
Kolla i träfftråden.Burnout wrote:VarförS 500 R wrote:Fick precis reda på att Carbon-Dave inte kommer till Vimmerbyjag som hade sett fram mot all race vi skulle ha osv... Tycker du får fixa detta David!