Rcbash träff i Vimmerby den 4-5 juni!
-
Ntch in da dirt
Re: Rcbash träff i Vimmerby den 4-5 juni!
sedan kostar ju lagfarter mm också så
sålt av en fg, 3 mcd samt en nutech MME. Nu hägrar större leksaker riktiga fordon som jag själv kan köra .
Extrem lek med elden är kasta bensin på lågorna
Extrem lek med elden är kasta bensin på lågorna
Bra idéCarbon-Dave wrote:Så starta en insamling och köp stugan!!!!
Frågan är varför den inte får stå där den står? Är det så att kommunen inte vill ha den där?
Något är det ju annars hade det väl inte gjort något att den stod där. Kanske är det att ingen vill ansvara för den längre, och då gör dom sig hellre utav med den än att låter den förfalla.
Stefan får höra vad anledningen är. Det kanske inte lönsamt för oss om vi skulle erbjuda oss att ta över ägandet (förutsatt att den får stå där)?
Något är det ju annars hade det väl inte gjort något att den stod där. Kanske är det att ingen vill ansvara för den längre, och då gör dom sig hellre utav med den än att låter den förfalla.
Stefan får höra vad anledningen är. Det kanske inte lönsamt för oss om vi skulle erbjuda oss att ta över ägandet (förutsatt att den får stå där)?
Det är nog det senare! Ingen vill ta hand om den.
Det blir för dyrt att ha den stående där tydligen. Skytteklubben sa att dom har haft fasta kostander på ca 30000:- om året för vatten, el, försäkring osv. Sedan tillkommer vanligt underhåll. Tidigare har en stiftelse stått för kostnaden men nu är dom pengarna slut så kommunen har tagit över stugan. Men om någon vill sponsra så kan vi väl köpa den! 
Kolla gärna in anmälningstråden med.
Har jag missat. Vart nånstans????S 500 R wrote:Kolla gärna in anmälningstråden med.
Billös expertkommentator..
La precis upp denBjuggen wrote:Har jag missat. Vart nånstans????S 500 R wrote:Kolla gärna in anmälningstråden med.
Vi funderade på om man skulle sälja korv och läsk vid banan så slipper man åka där i från på lunchen, vad tror ni???
Ja, Varför inte.
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
Absolut. Kanonförslag.S 500 R wrote:Vi funderade på om man skulle sälja korv och läsk vid banan så slipper man åka där i från på lunchen, vad tror ni???
Vad är det för tider som gäller med tävlingsstart mm??
Rätt käckt att veta om inte bor runt hörnet..
Rätt käckt att veta om inte bor runt hörnet..
Jag hade tänkt vid 10 först, men 11 är kanske bättre.
Glöm inte bort att det finns bara ett visst antal transponerar. Vissa är redan sålda. Sen vill jag bara säga igen att är man med och tävlar är det 100:- i startavgift.
- Dave
- Site Admin
- Phone Number: 0706318394
Tävlingsmomentet är ju ändå en stor del av träffen, så vid 11 har kanske fler åskådare om inte annat dykt upp.....plus att vi "utsocknes" slipper gå upp innan vi gått och lagt oss.....S 500 R wrote:Jag hade tänkt vid 10 först, men 11 är kanske bättre.